Модната фирма " Mango" пуска нова колекция в магазините си. Клиентите могат да се възползват от голям избор на дрехи на много ниски цени.

От 28 август в магазините из целия свят компанията предлага на клиентите си колекцията" Think Up", включваща повече от 90 дрехи, а цената на някои от тях може да достигне 9 евро. Със специален етикет ще откриете кои дрехи принадлежат на специалната колекция.

Кампанията за по-ниски цени на предлаганата стока възникна като реакция от настъпилата световна икономическа криза. С тази инициатива фирмата иска да насърчи изобретателността на хората, находчивостта и търсенето на алтернативни маршрути. Инициаторите обясняват, че кампанията дава възможност на хората да продължават да се придържат към модните тенденции, без да жертват стила си под натиска на обстоятелствата.