През последните седмици изброяваме позитиви, които ще получите, избирайки немски гиганти като BMW и Mercedes-Benz.

Днес смятаме да обърнем погледа си към един от най-добрите съюзници на Германия - Япония. Преди да продължим темата, трябва да заявим, че до днес не сме открили нещо, което да е некачествено от страната на изгряващото слънце. Немската педантичност може да се конкурира единствено с японската изобретателност и алтернативно мислене. Днес ще вдигнем класата и ще говорим за компанията, която поставя цели три диаманта на емблемата си. Mitsubishi е само на 145 години и с това доказва, че познава пазара и желанията на своите потребители. Първото Mitsubishi, което сме притежавали, беше закупено през 2000-та година и разполагаше с 0 конски сили. Една от причините е, че то беше CRT монитор, който и до днес има достатъчно ярки цветове, за да се използва.