Опра Уинфри и гигантът “Проктър енд Гембъл” сключиха рекламен договор за умопомрачителните $ 100 млн. през следващите 3 години, съобщи Ей Би Си.

Най-богатата телевизионна водеща ($ 2,4 млрд.) в света, чието шоу върви от 1986 г. по кабелните US телевизии и в момента има аудитория от средно над 8 млн. души дневно, стартира от 1 януари 2011 г. собствена телевизия. Там ще продължи и излъчването на шоуто й.

А световният лидер в рекламите “Проктър енд Гембъл” ($ 2,71 млн. годишен рекламен бюджет), които са известни с множество марки като “Тайд” и “Памперс”, правят истинска революция на пазара. Компанията отпуска огромната сума от $ 100 млн. без допълнителни условия само заради аудиторията на Опра - жени между 18 и 54 г.

Водещата ще притежава само половината от Опра Уинфри Нетуърк (ОУН). Другата половина ще е на здравното подразделение на канала “Дискавъри”.