25 нови цвята за коса показват в Пловдив

19 февруари 2020 | 09:40
Прочетена
1183
 

Кръводаряването като доброволен акт, спасяващ човешки живот, е социалната кауза на XXIX-я Италиански фестивал на красотата и прическата. Престижният форум, който ще се проведе от 27 до 29 март в Палата 2 на Международен панаир - Пловдив, ежегодно организира значими за обществото инициативи от национален мащаб. Мисията на тазгодишното издание на Италианския фестивал на красотата и прическата е повишаване на информираността и насърчаване на доброволното участие в благородната кампания. Социалната кауза се осъществява съвместно с областната организация на Български червен кръст-Пловдив, обявиха организаторите от „Christian Of Roma“.



600 души у нас ежедневно се нуждаят от кръв, сочат данни на БЧК. Едва в последните 2 години според статистиката на Националния център по трансфузионна хематология има ръст на кръводаряванията в страната. Неинформираността е основната причина за пасивността, уверяват експертите.

Известни светски личности заедно със сътрудници на „Christian Of Roma“ и на БЧК-Пловдив ще разясняват ползите от кръводаряването през 3-те дни на Италианския фестивал на красотата и прическата. Това ще става на специално обособен щанд в Палата 2, обявиха организаторите. Научно доказано е, че кръводаряването стимулира обновяването на кръвните клетки в организма и активира защитните сили. Желаещите да дарят кръв ще бъдат насочвани към специализираните центрове по трансфузионна хематология. Всеки от тези кръводарители ще получи от „Christian Of Roma“ ваучер за услуга във фризьорски салон или комплект с продукти за луксозна грижа за коса. Компанията осигурява организирани автобуси и настаняване на клиентите си от цялата страна.

Социалната кауза ще бъде подкрепена и от 10 световноизвестни стилисти от 7 държави, които в последния уикенд на месец март, както и предния ден, ще участват в проявите на Италианския фестивал на красотата и прическата. Числеността на гостуващите именити чуждестранни фризьори е рекордна в сравнение с всички предходни издания на специализирания международен форум, съобщиха организаторите. Топ стилистите са от Италия, Испания, Русия, Турция, Бразилия и Индонезия. Те пристигат в България по покана на „Академия Christian Of Roma“, чийто старт бе даден на миналогодишния Италиански фестивал на красотата и прическата.

Водещ на неговото 29-о издание ще бъде Ива Екимова.

Най-обичаният от българската публика стилист – Руслан Татянин от Русия, ще води семинар на тема „Официални прически“ в първия ден на Италианския фестивал. В следобедните часове в зала „България“ на Международен панаир – Пловдив славянската мегазвезда в подтригването и оцветяването на коси ще представи своята нова колекция с визии за изискани поводи, разяснявайки в детайли необходимите за реализирането й специфични техники и прилагане на продуктите на „Alfaparf“-Милано, обясниха организаторите.

25 нови цветове за коса ще презентира на следващия следобед в същата зала виртуозът Саверио Палма от „BES“-Милано. Неговата най-нова колекция от прически с впечатляващи багри „Etnia“ провокира интереса на професионалните фризьори с предлагането на естетически смели решения и на лекота в практическото им осъществяване. По време на семинара Саверио Палма ще демонстрира няколко прически, разкривайки последователността и съотношенията при смесването на боите за постигане на новите цветове, както и най-подходящата за тях форма на косата.

Неограничени възможности за креативност при смесването на цветовете предоставя безамонячната боя „Color Wear“. Посветеният на употребата й семинар, който ще е официалната презентация пред публика, ще бъде воден от най-добрите „техници“ на „Alfaparf“-Милано – руснака Анзор Закутов и българката Зорница Стойчева. Събитието е също в събота в зала „България“.

Стилисти от Турция ще завихрят истински фризьорски спектакли на сцената в Палата 2 на Международен панаир – Пловдив. Двата екипа от южната ни съседка гостуват също по покана на „Академия Christian Of Roma“. Първият от тях ще покаже най-модерното в стила на подстригване в своето шоу с мъжки прически. На водещите дамски тенденции във фризьорството е посветена коафьорската сценична изява на втория екип от Турция в неделния ден.

Новото в XXIX-я Италиански фестивал на красотата и прическата е превръщането на щандовете в горещи консултантски точки. В тях експерти ще предоставят обстойна информация с конкретни съвети за начините на ползване и постижимите резултати с продуктите на съответните марки, обявиха организаторите.

Истински СПА-център за коса ще представлява щандът на „OWay“. Влизането в този „Зелен салон“ ще се осъщестява със специален достъп, който ще се осигурява само след записване на място. Концепцията „Зелен салон“ на козметичния гигант „Rolland“ от Болоня представя съвсем различен тип фризьорски обект в сравнение със стандартните, обясняват експерти. Предлаганата луксозна грижа за коса е подчинена на култа към природата – от органичните съставки до ароматите, оборудването и дори музиката в помещението, уверяват специалистите.

Сешоар с нечуплив и непрегряващ двигател, който е по-лек от щепсела си, ще се предлага на щанда с уреди за стилизиране на коса на „Christian Of Roma“. Безчетковият мотор на тази иновация за изсушаване на коса – сешоарът „Elchim Run“, го прави почти вечен, категорични са експертите. Технологията му е революционна, защото отстранява влагата върху косъма от вътрешността му навън. Това действие е щадящо и съкращава наполовина процеса. С атрактивни ценови предложения ще бъдат също най-новите преси, маши и други уреди за стилизиране на коса. На щанда професионални фризьори ще демонстрират как да се постигат най-ефектните визии, работейки с уредите върху истински модели.

снимка:pr

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Галерии

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Ето ги най-големите бомби в света

Мила Кузнецова е с естествен бюст

Деси Цонева в скандал с дупета

Фенка я нападна, репортерката н Гала отговори подобаващо

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Орлин и Диляна заедно се тестват за Covid-19

Тандемът от киното вече и в музиката

Нора Шопова се сгоди на яхта

Телевизионерката стана на 28 години и получи пръстен

Стивън Кинг се продаде срещу 3 долара

Три от творбите му ще бъдат екранизирани

Ето ги най-големите бомби в света

Мила Кузнецова е с естествен бюст

Ето я охраната на Наталия Гуркова

Миската се разхожда с опасно и атлетично куче

Тита е новата Кобилкина

Певицата стана влогър

Строги мерки за здравето в хотел Barceló Royal Beach

Програмата We care about you е разработена от световни експерти, съгласно всички препоръки на СЗО

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

Ето как Юсеин Болт кръсти дъщеря си

Наследницата му се роди преди 7 седмици

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Алекс Сърчаджиева се теши с гръцко

"След много лошо идва много добро", заяви безработната водеща

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Тв и Риалити

Тита е новата Кобилкина

Певицата стана влогър

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Михаела Маринова горда с огромен белег

Красивата певица го снима без притеснение

Фенове недоволни от Гери-Никол

Почитателите й буквално са извън релси от недоволство

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Виж още от Издънки

Култура

Стивън Кинг се продаде срещу 3 долара

Три от творбите му ще бъдат екранизирани

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.