Симпатичното леопардче със зелена грива Закуми, което беше избрано за талисман на Световното първенство в ЮАР през 2010 година, получи гореща подкрепа от ослепителната блондинка Ланди Суенпуул.

Родената в Кейптаун преди три десетилетия красавица бе избрана за лице на шампионата и ще влезе в образа на дамата, символизираща световната купа, на церемонията по откриването.

Ланди пленява мъжете със своите сини очи и перфектните си мерки - 88-61-88 при ръст от 177 сантиметра. Тя е известен модел в родината си с корици за FHM, Maxim, GQ, Glamour и Sports Illustrated, а освен това е лице на Guess. Южноафриканката, която често е сравнявана с младата Бриджит Бардо, стана истинска звезда с участието си в реклама на прочутата италианска бира Перони, за която се превъплати в образа на Анита Екберг от филма-шедьовър „Сладък живот" на Фелини.

Тя е била открита за модата съвсем случайно. На 19-годишна възраст Ланди пазарувала с майка си, когато перфектното й тяло и визия привлекли вниманието на човек от бранша.

Красивата Суенпуул бързо добива популярност, в резултат на което получава покани за участие в рекламните кампании на "Шанел", "Найк", "Мерцедес" и "Рейндж Роувър".
Освен че обича бира, Ланди Суенпуул мрази мъже със слипове и предпочита моторните спортове пред футбола.

"Падам си по сериите НАСКАР - харесва ми голямата скорост, мощността на двигателите и когато автомобилите се блъскат", споделя изкусителната блондинка. За радост на всички българи, на въпрос кои мъже не са й по вкуса, тя отговаря: "Не обичам французите ... прекалено са груби."

Източник: