Първото по рода си събитие „Модна палитра" постави основните модни щрихи за настоящия сезон пролет-лято, една пъстра модна палитра от дизайнерски решения. Организатор на събитието е Красимира Кирева, управител на „Галакси Боулинг клуб", а рекламно лице - топ моделът Миглена Николова, президент на модна агенция „PF".
Водеща на модния спектакъл бяха „Мисис България Уорлд Бюти 2007" Катя Тонева. Освен представените нови модни тенденции и красотата на топ моделите Мадлен Пенева, Виктория Джумпарова, „Мис България 2005" Росица Иванова, „Мис България 2007" Юлия Юревич, „Мис България 2004" Гергана Гунчева, „Мис България Вселена 2007" Гергана Кочанова, за доброто настроение на гостите на „Модна палитра" се погрижиха и момчетата от „Групата".
Фирмите, които представиха новите си колекции бяха "SEVEN SECONDS","MADOCJEANS", "ЛТБ", "TENDENZ", "КENVELO", "MORGAN".
С изящество и стил, присъщи само за висшата италианска мода, с изтънчеността и лукса на италианското качество, с нежната комбинация от ярки цветове, колекцията на „SEVEN SECONDS" „Cotton Club" се превръща в един от безспорните фаворити не само на Виктория Бекъм и Моника Белучи, но и на всяка умееща да изисква дама.
Банските костюми „Emamo" - една феерия с много цветове - емоционални, чувствени, провокативни. Най-младата и ексклузивна марка за бански „Emamo" е представена и това лято във верига магазини „SEVEN SECONDS" с лимитирана колекция. Деликатни материи, ръчни бродерии, аксесоари - уникати. Живот, изпълнен с италиански дух, следващ стъпките на Ренесанса, достигащ до съвършенството на вселената. Тази година колекцията „Blugirl" изразява женствеността на 50-те години. Всички бански изглеждат в стил Мерилин Монро или Елизабет Тейлър - премерено секси, но и много елегантни. Цветовете и изработката са брилянтни. Носейки тези бански, всяка жена би се чувствала изискано елегантна и секси, а „Blugirl" иска да подчертае точно това.
Преди 15 години „Madoc Jeans" прави първи стъпки на нашия пазар, откривайки магазин в Хасково. Постепенно установява позиции в Стара Загора, Пловдив, Велико Търново, Бургас и София, а поредното предизвикателство на "Madoc" е новият магазин в Слънчев бряг. Марката отвори 11 специализирани магазини в най-големите градове на Словакия. Елегантност, чар и вдъхновяваща страст се крият във всяка колекция на „Madoc Jeans". Предлагат се оригинални модели от пълна гама артикули от деним. Колиета, гривни, чанти и колани придават завършен вид на дамската колекция. При тишъртките са използвани геометрични десени и панелни детайли. Основно за колекцията е удобството на варените, фини платове в тонални и контрастиращи цветове, в бели и флуе тонове. В дънковите платове са използвани бродерии с метални и лорекс конци, верижки, мини шарки. Неизбежни за сезона ще бъдат слим-фит формите, тренд моделите с индигови оттенъци и щампи, в черно-антрацитни цветове и ивици. Mоделите на „Madoc Jeans" са за всички онези които гледат на света позитивно и се вдъхновяват от многообразието им.
Най - новата луксозна спортна дамска марка на „ЛТБ" е „Golden cut". В актуалните ярки цветове, колекцията комбинира арта с високите технологии. Съдържа четири теми: Сахара, Кариби, Африка и Изток. Моделите са един разказ от цветове и фантазии за почивката на тези четири места. „ЛТБ" вярва, че темата за Изтока отразява най-добре стремежа за вътрешна хармония и релакс. Философията на Изтока има огромно влияние върху стремежа за развитие, а всяко пътуване към Изтока завършва в Япония - символ на перфектната хармония между традиционната култура и модерните технологии. Колекцията описва стремежа към пречистване, просветление и регенериране на силите. Цветовете символизират петте елемента, от които е изградена Вселената - земя, метал, дърво, огън и вода. Основни са две фигури - на гейша и на самурай. Символизиращото чистота. Бяло преобладава във визията на жената, розовото в грима й създава усещане за орхидея. Самураят е само силует, който съзнанието дообрисува.
Запазената българска марка обувки, чанти и колани "Tendenz" е на пазара от 1993 г., с мисията да предлага на своите клиенти елегантност, удобство и комфорт. Модните тенденции за сезон пролет-лято 2008, на които акцентира "Tendenz",  са обувките с висок класически тънък ток и обувки с платформа. Цветовата гама е с преобладаващи ярки цветове - жълт, зелен, червен, злато и сребро, както и преливките от цвят в цвят. Лакът отново е на почит. Модната линия при чантите "Tendenz" следва линията на обувките - контрастни ярки цветове, с допълнение към тях оригинални аксесоари - висулки от пъстри камъни и мъниста. Като естествен завършек на модната линия са ефектните широки колани с преливащи се цветове и големи токи.
„Kenvelo" е най-успешната търговска марка за младежки и спортни облекла в Централна и Източна Европа. Създадена през 1989 г., компанията разполага с 270 магазина в 18 страни. Представител на търговската марка за България е „Кенвело България" ЕООД. Дружеството е създадено преди две години, но днес разполага с 13 магазина в страната - в София, във Велико Търново, във Варна, Пловдив, Бургас, Габрово, Благоевград и Русе. До края на годината ще бъдат открити още 20 магазина. Фирмата предлага дамски, мъжки и детски облекла, обувки и модни аксесоари, отличава се с качествени материали и актуални модни линии, в съчетание с приятна атмосфера и отлично обслужване. Непрекъснатата промяна е водеща фирмена стратегия - това позволява всеки ден в магазините на „Kenvelo"  да се появяват нови модни стоки. Марката предлага на достъпни цени богато разнообразие от модни линии, които създават модните тенденции.
Марката „Morgan" е носител на френския стил и шик от десетилетия. Добре позната на нашия пазар, тя радва клиентите си постоянно с разнообразни колекции и нови предложения. Изключително женствени, облеклата „Morgan" не остават незабелязани, независимо дали са носени в офиса, в нощен клуб или на плажа.