Андрей: Изнервят ме морализатори и псевдоинтелектуалци

16 декември 2016 | 10:29
Прочетена
3628
 

В неделя, 18 декември, ще бъде сложена точка на втория сезон на „Фермата“.

Защо за продуцентите то е било едно от най-сложните за изпълнение предавания, каква бе целта с влизането на Динко Вълев в шоуто и оправдано ли бе участието на популярни личности в риалитито? На тези въпроси отговаря Андрей Арнаудов пред Dnes.bg, който приключва с „Фермата“, но продължава с кампанията „Направи го за България“ на ДНК.

Вторият сезон на „Фермата“ е към края си. Каква е вашата оценка за него и по-добър ли бе от първия според вас?

Вторият сезон на „Фермата“ обективно погледнато, а това в нашия бизнес значи според цифрите, е по-силен от първия. Разбира се, колкото зрители, толкова гледни точки, но аз лично смятам, че този сезон беше много динамичен, много балансиран и с много ясни послания. Екипът, който стои зад него, би трябвало да се гордее със свършеното.

Кои са най-големите трудности, през които преминахте и останаха скрити за зрителите?

Смело можем да кажем, че нямаше нещо лошо, което да е възможно да се случи по време на един сезон и което да не преживяхме през тази есен. Като започнем от гръм, който удари два дни преди старта, нанесе много материални щети и по чудо останахме без жертви, преминем през огромни технически и организационни проблеми, които имахме и завършим с екстремно ниските температури на локацията, която избрахме, които ни измъчваха през цялото време и особено нощем. В крайна сметка мисля, че „Фермата 2“ е едно от най-сложните за изпълнение предавания, които сме правили.

Кои според вас са най-ярките участници този сезон?

Смятам, че в този кастинг почти нямаме грешки. Обикновено на 19 участника е нормално 4-5 човека да не изпълнят предварителните очаквания на екипа за поведението им. Но тази година участниците бяха много точно подбрани. Не ме карайте да споменавам конкретни имена, защото аудиторията погрешно разбира нашите симпатии и емоции.

Добър ход ли се оказа в шоуто да влязат т. нар. известни участници?

Известните участници са част от общия подбор и ние много внимателно бяхме преценили кого да включим, при това с изключително скромен бюджет. Те напълно оправдаха очакванията ни и ако имаме някаква забележка към тях то е, че всички загубиха дуелите от неизвестните участници.

Влизането на Динко Вълев предизвика доста полемики. Защо той стана част от „Фермата“, каква беше идеята ви?

От самото начало ние казахме, че основното послание на този сезон е да изградим представите си за съвременния патриотизъм като любов към българското, а не като омраза към чуждото. Въпросът за това какви сме днес ние българите има много отговори – легенда ли е нашето трудолюбие, легенда ли е нашата гостоприемност, илюзия ли е прословутата ни толерантност? Динко, който е някакъв социален феномен, добивайки национална слава само за няколко месеца, беше достатъчно добра провокация, за да може по време на гостуването му през реакциите на фермерите много от нашите въпроси да получат отговори. Дали са ви харесали или не, това е друг въпрос. Това, което мен лично ме изнервя страшно много, са всичките морализатори и псевдоинтелектуалци и цензори, които казват какво може и какво не може да се излъчва по телевизията.

Една от основните ви цели в началото на сезона беше да насочите погледа и вниманието на българина към корените и земята. Успяхте ли? И в тази връзка – смятате ли, че процесът на урбанизация може да се обърне и младите да обърнат поглед към селото и малките градчета, или селото ще го гледаме само в риалити програми?

Няма какво да разсъждаваме по въпроса, фактите сочат, че от две три години обратният процес тече. Това е статистика. Много хора се връщат да живеят на село. Разбира се, няма как да се върнем стотици години назад и градовете да се обезлюдят, но всички ние усещаме колко често искаме да избягаме от това, в което живеем. Тъй че процесът повече или по-малко ще продължи.

Вие самите изкарахте голяма част от времето във фермата. Бихте ли се вписали в подобен начин на живот след години в градската джунгла?

Аз мисля, че лесно се вписвам във всякаква среда. Има само два проблема – първият, че съм страшно несръчен и сигурно ще си нанеса безброй контузии и средни телесни повреди, докато извършвам фермерската дейност и второ във фермата имаше три котки, което за мен е непреодолим проблем. Може да ви звучи смешно, но аз се вцепенявам, когато около мен има котки – имам и фобия, и алергия.

Какво да очакват зрителите на финала на „Фермата“ 2?

Финалът на „Фермата“, както и първият сезон, ще излъчи победител, който има най-комплексни качества. Той ще бъде силен в дуелите, харизматичен, харесван от останалите участници, тоест добър комуникатор и психически устойчив. Тази година ще има и още един компонент освен дуелите, гласуването на зрителите и гласуването на останалите фермери. Това ще бъде изборът на стопаните, които също ще класират финалистите според фермерските им умения. Така че очаква ни дълъг, напрегнат и изпълнен с много екшън финал.

Свързани новини

Коментари

ФК Динамо
18 декември 2016 | 21:31

Прав е този под мене , едни и същи лица всяка вечер ни облъчват мъгардич , този, онзи, + това Иван и Андрей са говеда

кака Гинка
18 декември 2016 | 00:15

У нас когато някой връзкар захапе кокала няма отърваване от него - докато не бъде изритан от следващия дебелокож с по-дебели връзки.Тия двамата са живия пример.За това всичко ни е "псевдо";истинското или е завряно в миша дупка,или е избягало в чужбина.За да се отърва от тях и подобните им просто спрях да гледам телевизия...

16 декември 2016 | 11:01

Точно вие сте псевдоинтелектуалци и за сметка на това ДЕморализатори.

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Елен Колева само по лепенки на бюста

Актрисата само по лепенки на бюста

Брук Шилдс на 53 - гола и без фотошоп

Един от секссимволите на 90-те зарадва почитателите си

Мис Плеймейт само по торта

Михаела Тодорова стана на 22 години

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Кобрата:Аз съм виновен, че с Андреа не успяхме

Боксьорът коментира за първи път грозната раздяла

Бившият на Ани Салич проговори за развода

Бранко наранен от раздялата

Гаджето на Кобрата развела 60-годишен

Розали може да е опасна златотърсачка, опасяват се близки на спортиста

Ивет Григорова-баба, ама не съвсем

Модната шефка мисли как внучето да й вика

Николета дава 10 бона за училището на щерката

Никол завърши първи клас и майка й показа свидетелството

Дарина Павлова: Купих си много щастливи моменти

Бизнесдамата с нови гърди за 57-ия си рожден ден

Ето я бременната Ася Капчикова

Бившата мис Плеймейт чака близнаци

Бащата на Николета заразя любовницата

Лозанов сложи край на 11-годишна връзка

Люси бяга във Виетнам

Режисьорът пести от фризьор на кучетата

Башар Рахал бута щерките в киното

„Гордея се с това дете Клои!”, не се сдържа Башо

И кумата на Луиза Григорова чака първо бебе

Весела Бабинова показа коремче

Победител от Биг Брадър прескочи трапа

Мирослав Атанасов е едва на 40 години

Защо Вергов не сваля черните очила?

Актьорът призна за проблем

Бившата на Слави проговори: Плаках много нощи, докато бях с него

Мартина Огнянова се чувства щастлива с новия мъж до себе си

Венци Венц се върна при майката на детето си

Рапърът изживя любовна авантюра с танцьорка

Тв и Риалити

Захари Бахаров се показа пребит

Менте агенти му причинили това

Още една поп дива чака бебе

Вяра Атова съобщи новината с нова песен

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Наско Колев лъсна със свалени гащи

Скандален клип на бившия любим на Мария Илиева излезе в интернет

Фолк певица стана двойничка на Преслава

Лидия си оперира носа и това е резултата

Виж още от Издънки

Култура

Светла Иванова с нова Вълшебна книжка

Определя я като интерактивно забавление за цялото семейство

Австралиец впечатли с кавър нашата Виктория

Стивън Амос спечели конкурса за парчето й от "Евровизия"

Виж още от Култура

Fashionista

Вижте най-новата колекция булчински рокли

Радослава Лазарова залага на дантели и пищни поли

Теа Минкова продава бански за 60 евро

Половинката на Наум Шопов пусна собствена линия

Тита показа гардероба си за първи път (Снимки)

Певицата показа любимите си тоалети

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.