Тотален провал търпи дългоочакваното и шумно рекламирано предаване на Ани Салич „Извън новините", което тръгна преди месец в ефира на Нова телевизия.

Шефовете на медията буквално не знаят как да реагират с катастрофа като тази, в която са инвестирани не малко пари, а и лежи реномето на канала. Зрителите на новото предаване се оказаха кът.

През декември Ани шумно напусна Би Ти Ви, заради проблеми с ръководството на канала, тъй като от медията й спряха дългоподготвяно предаване.

Недоволна от кариерното си развитие в най-големия частен канал, Салич би отбой и се вля в редиците на Нова, където от високите етажи веднага излязоха с гръмки планове за нови продукции с чаровната благоевградчанка.

Надеждите на телевизионните мениджъри, че любимката на тв аудиторията ще повиши значително рейтинга им, изобщо не се оправдаха. Въпреки Ани да влезе в обновено новинарско студио и по емисията новини да бяха направени редица корекции, рейтингът на информационния блок отново остана няколко пъти по-нисък от този на конкурентите от Би Ти Ви.



„Абсурдно е да се надяваш, че едно новинарско лице ще преобърне зрителските нагласи. В крайна сметка тя просто чете новините и няма как аудиторията на Би Ти Ви да се премести към Нова телевизия единствено заради трансфера на Ани", коментират медийни експерти.

Не само ниските рейтингови резултати на „Календар" обаче разочароват босовете на частния канал. Най-големият удар в програмната им схема е „Извън новините", в което Ани Салич представя животът на известните извън прожекторите и камерите.

Предаването, излъчвано в неделния следобед, привлича рекордно ниската аудитория в рамките на 60 000 души, което за нова продукция от това ниво са буквално катастрофални резултати. Пазарният дял е жалките 7 процента, все едно не става въпрос за Нова телевизия, а за някоя треторазрядна кабеларка.

„Салич не се оказа ракетата носител, за която шефовете й я смятаха. Трансферът й се оказа по-скоро пагубен за кариерата, отколкото печеливш", коментират телевизионни дейци.