Антонина е един от малкото изпълнители на българската сцена, които притежават собствен стил и уникален творчески поглед.

Образите в творчеството й са колоритни и наситени с послания. Песни като „Игрите на глада“ и „Пей вица на годината“ отдавна са в сърцата на феновете, но през годините Антонина е стигала и по-далеч. „Баланица“ е единствената откровено политическа сатира в попфолк жанра до момента. А в навечерието на поредните избори в България тази песен е повече от актуална.

„Нещата никак не са се променили от преди пет години. Само че сега виждам и друг проблем, едва ли само на мен ми е направило впечатление. Но преди седмици всичко гърмеше и трещеше, че в новото си видео Галин ще е по задни части. Появиха се кадри, които ни убеждаваха в прелестите на неговото „Д“ и когато клипът стана факт – „Д“ нямаше. Същото правят и политиците. Казват ни едни неща, показват ни едни неща и когато стигнем до яката дупара… нея всъщност я няма. Всичко е било трик, всичко е било измама.”

Със своята неподправеност и провокативен стил Антонина често приковава вниманието на почитателите не само на фолк музиката. Последните няколко проекта, по които певицата работи, са свързани с киното. Песента й „Игрите на глада” е част от официалния саундтрак на „The Good Postman“, чиято българска премиера е на фестивала „София Филм Фест“.

„Ще ми позволите да използвам този израз (Дупара), защото тази дума е по скоро част от поетиката на новото време. Но винаги съм си мислила, че ако искаш да презентираш Дупарата си, не бива да се занимаваш с музика или политика. Има по подходящи поприща, на които човек може да представи седалищните си части. Политиката и музиката си приличат по това, че те имат пряко отражение в живота на хората. Ако имаш грешните послания объркваш живота на много хора. Своя също.“