Chanel обявиха пускането в продажба на първата линия гримове за мъже, в Южна Корея от септември. Тя ще включва 3 продукта: течен фондьотен в четири нюанса, матов балсам за устни и молив за вежди, в четири цвята. Серията се нарича “Boy de Chanel”, което е игра на думи от Boy Capel (Arthur Edward „Boy“ Capel) по-известен с това, че е бил любовник и муза на Коко Шанел. В изявление на компанията по повод новината се казва, че „красотата не е въпрос на полова идентичност“ и идеята е в подем. Компании като Covergirl и Maybelline ще последват много скоро хайпа, пише egoist.bg.

Chanel и Фарел Уилямс с обща колекция

Декоративната козметика за мъже е нарастващ бизнес сегмент. Проучване от 2016-а година на Allied Market Research показва, че в цифри очакванията са продажбите да достигнат 166 милиарда долара до 2022 г. За сравнение целият пазар на козметика се очаква да достигне впечатляващата стойност от 806 милиарда долара до 2023 г.

Козметичните гиганти от години предлагат все повече артикули за силния пол. Примери са L’Oreal (Men’s Expert) и Estée Lauder (Lab Series и Clinique for Men), които са вложели солидни инвестиции в разработване на продукти за поддържане на мъжата кожа – лосиони, тоник, кремове против бръчки и пр.