Носителката на "Оскар" Чарлийз Терон разкритикува разкрасяващата индустрия за това, че насочва продуктите си към младите момичета, а не към по-зрелите жени.

Според актрисата "бюти индустрията" погрешно е насочена основно към младите момичета между 20 и 30 години. Терон смята, че жените на 40 са в "разцвета на силите си", но въпреки това е абсурдно козметичните продукти да се рекламират толкова много за младото поколение.

"Нелепо е да говорим за красота само за момичетата на 20 г., когато те нямат дори проста концепция за живота си. Смятам, че жените стават "жени" на 40 г. Тогава, когато остаряват уверено, те намират своята сила, мощ и сексуалност", обясни звездата.

Чарлийз има дългогодишни работни отношения с френската модна къща "Диор", въпреки че 39-годишната актриса неведнъж е променяла теглото и прическата си заради филмови роли. Независимо от това професионалистите от "Диор" са приемали всяко нейно превъплъщение на външния й вид, пише БГНЕС.