Дори Google почете Джобс с линк към официалната страница на Apple

07 октомври 2011 | 11:40
Прочетена
3067
 

Вместо характерните изображения, които Google публикува на хоумпейджа си по различни поводи, след смъртта на съоснователя на Apple Стив Джобс технологичният гигант направи нещо уникално.

Под полето за търсене в Google имаше линк към официалния уебсайт на Apple заедно с годините на раждането и на смъртта на Джобс, пише dnevnik.bg.

Световните медии отбелязват огромната почит, която всички технологични компании и световни лидери оказват на един от най-забележителните мислители и предприемачи на своето поколение.

И двамата основатели на Google, Лари Пейдж и Сергей Брин публикуваха в социалната мрежа Google+ изявленията си за загубата на Джобс.

"Той беше велик човек с невероятни постижения и изключителна интелигентност. Той винаги можеше да каже с няколко думи това, което си си мислил, още преди да го помислиш. Фокусът му върху преживяването на потребителя над всичко винаги ме е вдъхновявал. Той се свърза с мен, когато станах изпълнителен директор на Google и ми предложи съветите си, макар че не беше никак добре", казва Пейдж в изявлението си.

"От най-ранните дни на Google, когато аз или Лари сме търсили вдъхновение за визия или лидерство, не трябваше да поглеждаме по-далеч от Купертино. Стив, твоята страст към съвършенство е усетена от всеки, който някога се е докосвал до продукт на Apple (включително и Макбука, от който пиша в момента). Усещал съм това няколкото пъти, когато сме се срещали. От името на всички нас в Google и въобще в сектора на технологиите, ще ни липсваш много. Моите съболезнования на семейство, приятели и колеги в Apple", пише Сергей Брин.

Поклонници отдават почит на Джобс в магазините на Apple

Поклонници на Стив се стичат в магазините на компанията по цял свят, за да отдадат почит на гениалния визионер, преобразил всекидневието на милиони, съобщава "Ройтерс".

Те изпълват фирмените магазини Apple в Ню Йорк, Шанхай, Хонконг, Сидни и други градове. Повечето от тях носят цветя, свещи, снимки на Джобс и продукти на създадената от него компания Apple.

Край дома на Джобс в Пало Алто в Калифорния също прииждат хора.

Пред централата на Apple в Купертино, Калифорния, знамената са свалени наполовина, а на близката ливада опечалени фенове оставят цветя.

"За мен няма разлика между Стив Джобс и Луи Пастьор", казва Читра Абдолзадех, здравен служител в Купертино.

*Снимки: Getty Images/ Guliver

Бен Чес, на 29 години, инженер в Интернет компания и бивш стажант в Apple, е дошъл след работа с колата си от Сан Франциско, за да остави цветя пред централата на компанията.

Призори в магазина на Apple в Сан Франциско хората държат снимки на Джобс върху техните iPad и оставят картички с надписи "Благодаря ти, Стив" и "Мразя рака". Навсякъде има свещи и червени ябълки, разказва репортер на "Ройтерс".

Компютърните фенове в Китай са особено развълнувани, отбелязва "Ройтерс".

"Дойдох тук, за да видя как работят в първия ден, след като загубиха Стив Джобс", казва Дзин И, на 26 години, който е дошъл в най-големия магазин на Apple в Шанхай, отворил врати през миналия месец.

"Аз също дойдох, за да изкажа съболезнованията си по свой начин. Днес е толкова тъжен ден. Той създаде джаджи, които промениха възприятията на хората към машините."

*Снимки: Getty Images/ Guliver

Смъртта на 56-годишния технологичен гений Стив Джобс предизвика истинска буря от реакции и в социалните мрежи.

Сайтът на списанието Fast Company е събрал пъзел по пъзел истинска мозайка от туитове за бившия изпълнителен директор на Apple, пуснати от потребители. Вижте цялото своеобразно есе от Туитър в памет на Джобс:

Смъртта на Стив Джобс стана най-важната тема от най-важните теми (@deliacabe). Той беше (@deliacabe) най-иновативният от нашето поколение (@SteveCase). Малко хора имат визия, която прилагат и реализират с подобна прецизност и усърдие. Той е идол за хората, обсебени от желание да контролират (@anamariecox). За онези от нас, които имаха късмета да работят с него, това беше огромна чест (@billgates). Заветът на Джобс е светлината, която струй от всяко едно от блестящите чудеса, които сложил в нетърпеливите ни ръце (@carr2n).

Стив Джобс беше гений, който ще бъде запомнен като бяха запомнени Едисън и Айнщайн. Идеите му ще оформят света през следващите поколения (@mikebloomberg). Пиша нашия общ некролог за сбогуване със Стив (нещо, което не съм правил никога преди, защото ми е изглеждало жестоко), а пръстите ми не желаят да помръднат(@jason_pontin). Може би няма по-голямо признание за успеха на Стив от това, че голяма част от света научи за кончината му чрез устройството, което самият той е създал (приветствано от президента Обама) (@pfeiffer44).

Никога не съм бил толкова тъжен за смъртта на някого, когото не познавам (@glennf). Чувствам се зле, че никога не му написах писмо, в което, даже и да не беше прочел, бих му обяснил как неговият гений промени живота ми (@rosannecash). Радостта и насладата, които първия ми Mac ми донесе се отразиха на всичко, което създадох на него (@shobe). Никога не съм бил фен на Apple, но винаги ще съм фен на Стив Джобс (@weldpond). Много рядко се появява някой, който не просто поставя летвата високо, но създава изцяло нов стандарт за мярка (@candylion5).

Благодаря ти за това, че ни спаси от посредствеността (@om). Благодаря ти Стив Джобс за iPad - най-добрият помощник при гледането на малки деца (@matthewherper). Благодаря ти, че направи 1984 г. много различна от "1984" на Оруел (@adnys). Изключете си iPhone--ите за час в памет на Стив Джобс. Когато отново ги включите, спомнете си колко различен е животът ви заради неговата работа (@thatdrew). Тази вечер едно 5 годишно дете се моли (наистина): Господи, моля те забавлявай се тази вечер с човека, който изобрети iPhone и iPad (@nicolebernier). В памет на Стив Джобс натиснете Shuffle на музиката ви за следващите 24 часа (@annkpowers). Светотатствена картина: Стив Джобс пристига в Рая. Музиката е ужасна. Джон Ленън блъска по вратите: "Стив! Измъкни ме оттук" (@tcarmody). Кучето ми вие страшно, предполагам това е неговият начин да изрази почитта си към Стив Джобс (@pwthornton). Знам с абсолютна сигурност, че никога няма да успея да направя животът си толкова значим, колкото беше твоят. Почит! (@clevertitletk)

Знамената пред централата на Apple са вдигнати на половина (@mental_floss). Наистина е трогващо да видиш, че всеки туит и пост е за Стив Джобс. Истинското влияние и значимост обаче не се измерват в Туитър (@augieray). Apple промени живота ми. Отново и отново (@poetabook). Почетете Стив Джобс като сътворите неща, които имат значение и които идват от сърцето ви (@hunterwalk).

Хората, които са достатъчно луди, за да си помислят, че могат да променят света, всъщност са онези, които наистина го променят (@jackiyo).

Майната му на рака! Сериозно (@kul).

*Снимки: Getty Images/ Guliver

Студент от Хонконг създаде най-популярния символ на сбогуването с Джобс

Студент по дизайн от Хонконг създаде изображение, което плъзна като горски пожар из Интернет след новината за смъртта на Стив.

Комбинацията между логото на компанията "Епъл" и профила на нейния съосновател станаха световен хит заради минимализма си и вълнуващия символизъм, съобщи "Ройтерс". Авторът му е получил предложения за работа, а безброй находчиви търговци веднага превърнаха изображението в златна мърчъндайз мина, поставяйки го по тениски, чаши, значки...

Създателят е 19-годишният Джонатан Мак, студент в Училището по дизайн към Политехническия университет на Хонконг. Идеята му била да вгради силуета на мястото на "отхапаното" парче от ябълката на "Епъл" като символ едновременно на отсъствието и присъствието му в сърцевината на компанията и нейното послание.

Картинката е създадена през август, когато бе обявено, че Стив Джобс напуска, но след новината за кончината му плъзна с бясна скорост из Интернет, събирайки хиляди коментари. Актьорът Ащън Къчър например я постави на профила си в "Туитър".

"Беше откачен ден за мен. Едновременно съм развълнуван и ужасен", сподели Мак пред "Ройтерс". Междувременно младежът получил и предложения за работа като дизайнер. "Направо нямам думи", коментира той след поклонението в магазина на "Епъл" в Хонконг.

"Първоначално смятах да поставя черно лого на бял фон. Но в това не достигаше тъга. Просто исках да е тихо отдаване на почит. Просто едно тихо осъзнаване, че от "Епъл" вече липсва едно парче."

Коментари

social bookmarking service
20 април 2013 | 16:16

kVdJGQ Appreciate you sharing, great blog post.Really thank you!

amazing site
03 март 2013 | 20:26

PDsn8S Really enjoyed this blog article. Much obliged.

:):):)
07 октомври 2011 | 22:09

да и мен

eboy
07 октомври 2011 | 14:58

дай линк да го изтегля, че ме заинтригува ;)

:):):)
07 октомври 2011 | 14:56

Къде можем да го гледаме?? :)

kami
07 октомври 2011 | 12:52

Гледайте филма " Тайнита на силиконовата долина" Разказва се за Стив Джобс и Бил Гейтс.

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Моника Валериева заля Санторини със силикон

Не скри нищо от А и Д страната си

Пръскат с шампанско голата Михаела

Мис Плеймейт 2019 разгорещи още повече Съни бийч

Галена остана само по шапка

Певицата захвърли дизайнерските тоалети и позира гола

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

BMW няма да строи хиперкола

Баварските инженери не просто могат да построят истинска симфония на колела, но и да накарат света да започне моментално да инвестира

Apple чисти ненужните приложения

Мнозина вече са забелязали, че това е телефон, който дори не може да се похвали с добър хардуер

Audi няма да пуска друг V8 двигател

Двигателят, който има бензинов двойник, скоро може да бъде и последният произведен в компанията

Бон Джоуви посочи убиеца на музикалния бизнес

Лидерът и вокалист на Bon Jovi - Джон Бон Джоуви, откри виновника за убийството на музикалния бизнес

Мобилните телефони не увеличават опасността от рак

Учени от Института по ракова епидемиология в Копенхаген са изследвали хора на възраст над 30 години

Златно Blackberry с кристали Swarovski

Моделът ще бъде пуснат в два варианта – за 1599 паунда със сребърна украса и за 1699 паунда със златна украса и кристали

Дори Google почете Джобс с линк към официалната страница на Apple

Поклонници му отдават почит в магазините на Apple

Почина Стив Джобс

Милиардерът напусна през август поста си на главен изпълнителен директор на Apple

Синът на Селин Дион учи уроците си по Skype

Синът на Селин Дион - 10-годишният Чарлз, наваксва с уроците чрез Skypе, докато е заедно с майка си Лас Вегас, когато тя има ангажименти там

Mommy Tummy

Устройство, което симулира бременност, представиха японски учени

Марк Зукърбърг тръгна на лов

Марк Зукърбърг се слави и като добър ловец и чревоугодник

Създадоха оракула на 21 век

За да погледнете в бъдещето, вече не трябва да владеете хиромантията

Google нa 13

На 27 септември уеб страницата Google бива пусната официално

България е на трето място в света по скорост на Интернет

Пред нея се нареждат единствено Южна Корея и Румъния

Тв и Риалити

Владо Карамазов на спешна диета

Актьорът загуби секси формата си

Големият син на Къци става даскал

Асен досега се занимаваше с филмова музика

Ивайло Захариев го раздава батка

Актьорът помпа мускули

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Радина Кърджилова иска по 150 лева за гердан

Бижутата, които изработва, са по-скъпи от злато

Никол Станкулова отпива шампанско за 100 лева

Любимото питие на синоптичката е розе

Нора Недкова: Живеем в биологична война

Плеймейтката с философски разсъждения

Виж още от Издънки

Култура

Асен Блатечки дава началото на летния фестивал в София

Постанки, кино и концурти под открито небе в центъра

Филмът на Ники Илиев бори статуетките на ЕМИ

Церемонията вероятно ще е виртуална

Признаха Стефан Вълдобрев чак в Чили

Удостоиха го с наградата за най-добра поддържаща роля

Виж още от Култура

Fashionista

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Парижката седмица на модата се завръща

От28 септември най-голямото модно събитие започва

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.