Моделът на 2017 г. според списание VOGUE, Джиджи Хадид, отново застава в светлината на прожекторите.

Поводът този път е пролетно-лятната кампания за 2017 на дизайнера Stuart Weitzman. За снимките Джиджи застава пред обектива на един от най-известните модни фотографи в момента – Марио Тестино. Досега блондинката неведнъж е снимала заедно с него, което обяснява факта, че тя се чувства много комфортно пред камерата му, дори без дрехи.

На един от кадрите Хадид позира без никакви дрехи, само по ботуши. На друг е облечена в ефирни бели дрехи, съчетани с ниски “slip-on” кецове с камъни.

Това е втората кампания на блондинката за Stuart Weitzman. Преди това тя се появи в рекламните снимки за сезон есен-зима 2016. Тогава компания й правеха колежките й от модния подиум Джоан Смолс и Лили Олдридж, като на една снимка трите момичета също свалиха дрехите и останаха по деликатни черни сандали.

По-голямата сестра Хадид далеч не се изявява единствено като лице на Stuart Weitzman. Майсторът на обувките стана поредният дизайнер, попаднал в плен на чара й, който я покани да създаде колекция заедно с него. След дебюта на Джиджи за Tommy Hilfiger, тя създаде лимитиран модел обувки за Стюарт Уайзман, носещ нейното име.

Ботите “Gigi” са ежедневен модел, вдъхновен от стила на самата Хадид и идват в три различни цвята – черно, сребристо и бронзово.

Отличават се със спортно-елегантния си дизайн и са проектирани така, че да паснат на облеклото на всяко динамично градско момиче. Самата Джиджи вече ги носи неведнъж по различни поводи, а в рекламната кампания дори излиза обута с тях на боксовия ринг, пишат от MissBloom.