Откровените фотосесии са любима тема на моделката Емили Ратайковски.

Девойката стана известна след като се снима гола в откровения клип на Робин Тик Blurred lines.

Преди година Емили позира и за ежегодното издание с полуоблечени дами Sports Illustrated Swimsuit, а сега се съблече за рекламната кампания на колекцията за бельо DKNY.

Съблазнителните снимки са съпроводени от видео, в което Ратаковски излиза да разходи куче по улиците на Ню Йорк и учудва с външния си вид всички – от съседа и електротехника до ексцентричната старица и таксиметровия шофьор.

elle.ua напомня, че миналата година Емили Ратайковски написа есе, в което сподели възгледите си за женската сексуалност:



„По някаква причина се смята, че да бъдеш секси означава да угаждаш на мъжките желания. За мен сексуалността е форма на красотата, на самоизразяването, на нещо, което трябва да предизвиква възхищение, нещо истински женско”.