Емилия и Анелия пак в тиха война

01 юни 2012 | 14:47
Прочетена
7433
 

Враждата между бившата и настоящата половинка на Коко Динев е само привидна. Двете дами от фолка продължават с язвителните коментари, но не си позволяват да го правят дръзко.

"Избягвала съм конфликти. Аз съм била тази, която си е премълчавала за много неща и реплики, отправяни към мен. Така е и до ден днешен", споделя в свое интервю Емилия.

"Истината е, че аз винаги съм стояла мълчаливо отстрани. Случвали са се някои неща, но не съм се намесвала. Постигнала съм спокойствие и хармония със себе си", добавя още Еми, пише lifestyle.bg.

Въреки че двете певици не се понасят, то децата им - Иван и Ивон, са приятелчета и се познават много добре.


 

Свързани новини

Коментари

Anelia zlobarkata
01 юни 2012 | 17:50

Ami kato nishto e vqrno tova z akletvite.Ne i pravi chest na Anelia i da kulne i da ne kulne tova e polojenieto Koko si ima druga jena i si q obicha i uspq da suzdade novo semeistvo za razlika ot neq......precenete sami koi e chepatiq.Osven tova Emilia da ne go e otvlekla ili nakarala na sila

Eli
01 юни 2012 | 17:33

...........zad lulisite na lqtnoto turne na payner

Eli
01 юни 2012 | 17:30

az sam 4uvala ne6to,ot dostoverni izto4nici,parvoto lqto predi pove4e ot 5 godini,kogato Emiliq i Koko obqviha vrazkata si,zad kulisite Aneliq e kalnqla jestoko Emiliq i to pred vsi4ki

EMILIA the BEST
01 юни 2012 | 16:49

Opredeleno Emilia po-me kefi i vunshno i kato pevica.Emilia e nai-krasivata pevica.Strashna e .Zavijdam na Koko ....s kakvo q e zaslujilllll iskammmm q azzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

01 юни 2012 | 16:10

Ako Koko be[e nameril ISTINSKATA jena, nqma6e non-stop da i izneverqva na Emiliq, ama tq kato e bez dostoinstvo...

dedka
01 юни 2012 | 15:35

мазна курва, разби семейството на Анелия и мъжът и - влечугото Динев

/kolko ste zle
01 юни 2012 | 15:31

abe hora q se osaznaite...takuv e jivota tova se slu4va postoqnno v jivota.Horata se sabirat i razdelqt ....jenqt se posle razbirat 4e vuob6te tova ne e bila lubovta na jivota im i tepurva q namirat......vie puk vse edno ne go jiveete tozi jivot .Vseki si ima svoqta sudba i si natrupva svoq jiteiski opit.Anelia i Koko sa se razdelili odavna....tqhnata vruzka e minalo ...te taka sa precenili .....posle Koko e sreshnal istinskata zqlata osmislena lubov .....i si se e sabral s Emilia ,koqto i tq beshe se razvela s purvia i muj .Sabrali sa se horata,sazdali sa hubavo detence kakvo po -hubavo ot tova.I da ne beshe Emilia,shteshe da e nqkoia druga....vse nqkoia shteshe da e ...nali taka .Gospod e sabira4 samo tova da znaete.I ni6to v tozi jivot ne e slu4aino.Shtom mejdu muj i jena se rodi dete zna4i tezi hora si imat karmi4na vruzka i tova e trqbvalo da stane to4ka po vaprosa.Kakvo tolkova s eduv4e taq tema nemoga da razbera......aide pri Alisia i Nikoleta ,pri Vihra i Ivan ...si beshe skandal....s izneveri mamene publi4ni ubidi i tn....no tuk ne vijdam nishto za komentirane ili za nqkakvi voini.horata sa imali po 1 brak ,razveli sa se ,subrali sa se ...rodilo im se e detence ....kakvo losho ima v tova.

01 юни 2012 | 15:19

Koko nai si pasva6e s Preslava. Kato viziq tqhnata dvoika nai mi dopada6e.

viki
01 юни 2012 | 15:17

Emiliq e mnogo protivna i licemerna,propadnala i kovarna jena,koqto razbi semejstvoto na Aneliq i koko

....
01 юни 2012 | 15:17

vijte kakvo i Anelia i Emilia si imat i svoite ka4estva e nedostatuci.A i vseki 4ovek si ima vkus.Za edni Anelia e po-krasiva ,za drugi Emilia e po-krasiva.Na edni Anelia pove4e im pasva kato 4ovek ,na drugi Emilia pove4e im haresva kato 4ovek.No vkraina smetka moga da kaja 4e i dvete sa krasivi ,no mn razli4ni .I dvete peqt vqrno ,no s mn razli4ni glasove i stil na peene.I dvete imat hubavi pesni no mnogo razli4ni .I dvete imat svoite izqvi ,interviuta,korici po spisania i tn.

01 юни 2012 | 15:15

Познавам ги и двете. Анелия е проста, но красива и истинска, а Емилия е проста, лицемерна, злобна и омазана в един тон грим на живо е супер плашило и на мен като на мъж ми прави адски лошо впечатление , че в ежедневието все си презентира зърната, ясно че е дапа пари за силикон, ама е супер грозно и евтино да ги навира на хората...ама то от пачавра какво да очакваш

steisi
01 юни 2012 | 15:11

Анелия също е едно долно влечуго,Не я мислете за толкова свята и мила.

....
01 юни 2012 | 15:05

Ivon i Ivan na purvo mqsto sa bretche i sestriche i sled tova priatelcheta samo da vi kaja .A kolkoto do Emilia,tq e unikalno krasiva jena vinagi stilna,nikoga vulgarna ili poshla.Sus silno izluchvane ,char,magnetizum,talant i nai-ve4e tq se otili4ava ot masata i kolejki ....drugite izgrqvat zalqzvat idvat otivat si edni takiva ednakvi i na vid i na pesni i na glas......tq otkakto e izgrqla ne e imala i za mig spad v karierata si ,poddurja si nivoto ima hubavi pesni,razli4ni,zapomnqshti se,sus smisul.Az neznam Emi da ima edin vulgaren tekst

1
01 юни 2012 | 15:04

Az sa6to znam, 4e Emiliq e dosta licemeren 4ovek i e zdravo stapila na vrata na Koko, ne mu dava da di6a. Tq ne ponasq Aneliq, a na Aneliq izob6to ne i dreme za Emiliq. Oba4e Emiliq e super kompleksirana jenica i si misli, 4e Aneliq si lqga i stava s misalta za neq....mnogo e jalka taq Emiliq i na jivo e dosta grozna bez grim.

Ianis
01 юни 2012 | 15:04

ahhaha TQ EMA NE DAVA NA KOKO S MAIKA SI DA SE VIJDA SAMO I SAMO DA E PO NEINATA!! Are da ne se pravi na svetica