Ето какво прави Цитиридис през отпуската си
Световна модна платформа отправи новогодишна провокация към България с новия си клип, който лансира у нас с настъпването на 2021 г. Във видеото мъж на средна възраст, обут с карирани боксерки, пълни надуваем басейн насред апартамента си и отпива от коктейла, докато край него щъка кокошка; екстравагантно момиче по къси панталони танцува върху масата по време на тържествен семеен обяд; млада двойка, облечена по последния писък на модата, трескаво играе шах на покрива на панелка; стилна пенсионерка закачливо намига зад слънчевите си очила и се изтяга на кадифен диван, докато младеж съсредоточено плете раиран шал с татуираните си ръце.
Кадрите са от актуалното видео на Answear, което вече се върти по тв екраните и в социалните медии, и е насочено към всички, които носят младежки дух, не се страхуват да разбиват стереотипите, възползват се от добрите възможности и смело се впускат в лов на модни находки. В клипа, сниман с чувство за хумор и с намигване към модните клишета, вместо популярни лица участват обикновени хора с необикновен вкус към живота.
В предизвикателството на Answear със свои забавни интерпретации на най-впечатляващите моменти от видеото ще се включат български звезди. Водещият на вечерното шоу по bTV Николаос Цитиридис и популярните в социалната мрежа „ТikТок“ близначки Сузи и Рени няма да пропуснат шанса да участват в провокацията. „Бихме искали да поощрим експериментите и търсенето на щастие в малките моменти. Радваме се, когато хората се фокусират върху преживяванията си, ценят индивидуализма и нямат нищо против да наложат собствените си тенденции, вместо да следват чуждите“, казват създателите на кампанията, която, освен в България, стартира в Полша, Чехия, Словакия, Унгария и Румъния под мотото „You have an Answear – you have chill, you have class“ („Ти имаш стил, ти имаш Answear“).
Като застава зад свободния избор и експериментаторския дух, Answear подкрепя различните си клиенти - и тези, които предпочитат класическия стил, и по-смелите и екстравагантните. Онлайн магазинът предлага доставка от 2 до 4 дни, за да отговори на очакванията за бързо и лесно пазаруване, а чрез Answear Club дава възможност на всеки регистриран потребител да спести 10% от покупките си и да получи до - 50% от следващите си поръчки.
Свързани новини
Коментари
Добави коментар
Hot
Специален проект
Новини


Букмейкърите: Победа на "Евровизия 2021" за Виктория
За момента голямото състезание ще е между България и Естония


Жените предприемачи в Ковид ерата: дигиталните решения
URBO създаде софтуерна платформа за максимално дигитализиране на процесите в сървис сектори


Официално-Капките без Рачков тръгват на 22 февруари
Осем от предишните участници в шоуто се качват на сцената


Защо орязаха Ирина Тенчева в „Черешката на тортата“?
Зрителите не видяха изненадата на бившата брадърка


Денислав Борисов загря като водещ на мястото на Хекимян
Арменецът закъсня близо 20 минути за сутрешния блок за първи път


Алекс Петканова изхвърча от работа
В новия сезон на "България търси талант" нейното място заема Крис Захариев
Тв и Риалити


Официално-Капките без Рачков тръгват на 22 февруари
Осем от предишните участници в шоуто се качват на сцената
Издънки
Култура


Букмейкърите: Победа на "Евровизия 2021" за Виктория
За момента голямото състезание ще е между България и Естония
Fashionista


От Преслава до Рая Пеева-всички без гащи
Сексапилните рокли създават впечатление че ВИП-аджийките нямат бельо