Ето кой разби германското "Стани богат"

05 септември 2019 | 19:15
Прочетена
2455
 

Участник в германското издание на "Стани богат" успя да отговори на всички въпроси. Така след близо 4 години без победител 35-годишният Ян Щро от Хамбург спечели състезанието в телевизионния ефир и стана милионер. Предаването бе излъчено в Германия този понеделник, а записът е от преди 3 седмици.

Участникът не биваше да разкрива победата си, докато не се види на екран. Споделя, че в първата си нощ като бързозабогатял не е успял да спи добре. В деня, в който предаването е щяло да се излъчи, Ян си взима отпуск от работа. Успява да се отпусне и най-после да си почине от емоциите, пише "24 часа". Споделя, че 15 години от живота си е "изучавал" телевизионното шоу. Гледал го е в мазето си. Сега търпението и страстта му му се отплащат.

Ян Щро дори грубо реконструира версията на студиото на германския телевизионен формат в дома си, допълва го с палми и екзотичен морски пейзаж, и със звукът и светлините на победата.

След като в продължение на години кандидатурите му били отхвърляни, подава специална молба до шоуто. Получава покана заради лоялността си за 20-годишното юбилейно издание на "Стани богат". Пред водещия Гюнтер Яух казва, че не е пропуснал нито един от 1 407 епизода на предаването. Като тийнейджър дори пропускал семейни сбирки, за да гледа първите издания на предаването.

Опитва се да научи въпросите и отговорите наизуст, след това кани приятелите си на закачливи викторини. Въпреки подготовката си, казва, че когато е седнал срещу водещия, вълнението му било огромно. Германският формат на предаването е базирано на оригиналния британски формат, излъчва се два пъти в седмицата и е магнит за телевизионната публика.

Британската версия за първи път се излъчва през 1998 г., а последното издание е през 2014 г., след като рейтингът на предаването пада. Форматът е разпространен сред 50 страни в света. В Германия има най-дълго и трайно присъствие. Привлича почти 6 милиона зрители в понеделник вечер, които са 22,6% от германската аудитория. Въпреки че младите хора все по-малко гледат телевизия, предаването е гледано от 21% от хората между 14 и 49 години. Преди десетилетие 8 милиона зрители споделят емоциите на участниците пред екраните у дома.

От 2800 участници в германското "Стани богат", 11 - сред които и Щро, отговарят успешно на всички въпроси. Водещият на предаването казва, че то е "последният огън, около който няколко поколения продължават да се събират заедно ”. Щро казва, че не планира да се откаже от работата си като адвокат. С наградата си от 1 милион евро засега ще си купи нов костюм, ще отиде на почивка в Австралия и част от нея ще дари благотворително.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Анонимен
05 септември 2019 | 20:16

в предаването с чашата в уста ли е отговарял, че сте го сложили точно с тази снимка, каква е тази мания на журналята да слагат снимка на хората да изглеждат като алкохолици ?????

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Розмари се пече по монокини

Моделката си навлече критики

Кайли Дженър се съблече за Playboy

Милиардерката изненада почитателите си приятно

Най-младата пайнерка показа секси тяло

Пирянкова почива в чужбина

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Отрязаха Магърдич за мястото на Слави

bTV пуска късно шоу от догодина, което ще прави сама

Ето го първият изгонен от "Игри но волята"

Напрежение при прабългарите

Черната Златка с нос като на Преслава

Плеймейтката се подложи на ринопластика

Цеци Красимирова с ритуал за бебе на Бегликташ

Прясната госпожа мина през скален процеп, за да роди от мъжа си Майкъл

Николета се върна в "Папараци"

Нови рубрики в предаването

Владо Карамазов влиза в „Маскираният певец”

Актьорът не участва в „Откраднат живот”, разрежда театрални ангажименти

Видео с красотата на България развълнува зрителите на BBC

Видеото, подкрепено от най-популярната българска бира, бе излъчено от световната телевизия

Николета и Ники Михайлов работят за бебе

Футболистът усъмни феновете с коментара си

Бунт срещу Саня Борисова

Орлин Горанов спасява бившата на Ники Илиев

Генадиев и Василев се връщат в „Откраднат живот” след 20 епизода

Генадиева с Алцхаймер, събира се с децата си

Мон Дьо се уреди със собствено предаване

Ново неделно токшоу ще се конкурира със 120 минути

Ники Кънчев и Гала в „Маскираният певец”

Шоуто, което тръгва в събота, няма да дава парична награда

Дани и Сашо също журират в "Бългаиря търси талант"

Щураците ще имат златен бутон, който ще е решаващ за участниците

Райко Кирилов се обезобрази след интервенции

Голяма суета мъчи народния певец

Тв и Риалити

Николета се върна в "Папараци"

Нови рубрики в предаването

Синът на Халваджиян се бори да проходи

След мелето с мотора Бебо претърпя изключително сложна операция

Мон Дьо се уреди със собствено предаване

Ново неделно токшоу ще се конкурира със 120 минути

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Саня сложи ботокс

Красавицата мина в екипа на тунингованите

Ричард Величков крие побой

Двама яки мъже го причакали пред жилището му

Ето го гаджето на гея от "Фермата"

Тихомир луд по Краси Николов

Виж още от Издънки

Култура

Неочаквано! Митко Кърнев и 100 Кила се събраха

Рокаджиите от D2 избухнаха с "Диви и щастливи"

Фуджико с концерт в София

Съвместен концерт на легендарната японска пианистка с оркестъра на Софийската филхармония

Мадона с невероятна забрана на концертите си

Ако се прекрачи забраната, провинилия се ще бъде изхвърлен

Виж още от Култура

Fashionista

Никол Шерцингер на ревюто на Тори Бърч

Певицата обра овациите с тоалета си

Chanel с мил жест към наш модел

Рожденият ден на Белослава Хинова не остана подминат от модния гигант

Кайли Миноуг стана модна икона в рокля на българин

Зашеметяващата сребърна рокля на Kolchagov Barba and Preciosa е със 100 000 кристала

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.