Ето кой разби германското "Стани богат"

05 септември 2019 | 19:15
Прочетена
2995
 

Участник в германското издание на "Стани богат" успя да отговори на всички въпроси. Така след близо 4 години без победител 35-годишният Ян Щро от Хамбург спечели състезанието в телевизионния ефир и стана милионер. Предаването бе излъчено в Германия този понеделник, а записът е от преди 3 седмици.

Участникът не биваше да разкрива победата си, докато не се види на екран. Споделя, че в първата си нощ като бързозабогатял не е успял да спи добре. В деня, в който предаването е щяло да се излъчи, Ян си взима отпуск от работа. Успява да се отпусне и най-после да си почине от емоциите, пише "24 часа". Споделя, че 15 години от живота си е "изучавал" телевизионното шоу. Гледал го е в мазето си. Сега търпението и страстта му му се отплащат.

Ян Щро дори грубо реконструира версията на студиото на германския телевизионен формат в дома си, допълва го с палми и екзотичен морски пейзаж, и със звукът и светлините на победата.

След като в продължение на години кандидатурите му били отхвърляни, подава специална молба до шоуто. Получава покана заради лоялността си за 20-годишното юбилейно издание на "Стани богат". Пред водещия Гюнтер Яух казва, че не е пропуснал нито един от 1 407 епизода на предаването. Като тийнейджър дори пропускал семейни сбирки, за да гледа първите издания на предаването.

Опитва се да научи въпросите и отговорите наизуст, след това кани приятелите си на закачливи викторини. Въпреки подготовката си, казва, че когато е седнал срещу водещия, вълнението му било огромно. Германският формат на предаването е базирано на оригиналния британски формат, излъчва се два пъти в седмицата и е магнит за телевизионната публика.

Британската версия за първи път се излъчва през 1998 г., а последното издание е през 2014 г., след като рейтингът на предаването пада. Форматът е разпространен сред 50 страни в света. В Германия има най-дълго и трайно присъствие. Привлича почти 6 милиона зрители в понеделник вечер, които са 22,6% от германската аудитория. Въпреки че младите хора все по-малко гледат телевизия, предаването е гледано от 21% от хората между 14 и 49 години. Преди десетилетие 8 милиона зрители споделят емоциите на участниците пред екраните у дома.

От 2800 участници в германското "Стани богат", 11 - сред които и Щро, отговарят успешно на всички въпроси. Водещият на предаването казва, че то е "последният огън, около който няколко поколения продължават да се събират заедно ”. Щро казва, че не планира да се откаже от работата си като адвокат. С наградата си от 1 милион евро засега ще си купи нов костюм, ще отиде на почивка в Австралия и част от нея ще дари благотворително.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Анонимен
05 септември 2019 | 20:16

в предаването с чашата в уста ли е отговарял, че сте го сложили точно с тази снимка, каква е тази мания на журналята да слагат снимка на хората да изглеждат като алкохолици ?????

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Най-едрогърдата чалгарка изкушава на плажа

Юнона има най-скъпия силикон

Мариана Маринова изгори деколтето

Моделката почива на планина

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Килата се предлага на Васко Кеца

Ще има ли дует между двамата?

Бременната Петя Дикова насърчава бъдещи майки

Тя и Мария Илиева, Юлияна Дончева и Дидо от D2 са лицата на четвъртото издание на кампанията „Направи го сега”

Щерката на Благо като две капки вода с мащехата

Златка и Йоана демонстрираха близост

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Дара: Нямам гадже

Певицата влиза в модата

Мария Игнатова сменя Венета Райкова

Бившата господарка на ефира отива в bTV

Юксел Кадриев влиза във форма заради ново гадже

Новинарят тренира упорито, ходи на работа с колело

Ето я българската двойничка на Демет Йоздемир

Теди Цветкова се върна при столичен бизнесмен

Любо Киров се преби

Певецът не можа да получи наградата на БГ радио заради инцидента

Гала и "На кафе" само с 1 месец отпуск

Предаването ще се излъчва и през юли, а през септември ще се завърне наново

Ето как Гери Малкоданска поддържа фигура на газела

Синоптичката почива с любимите си мъже

Силвена Роу: Мастършеф не спря заради мен, отдавна е записан

Готвачката жали, че по телевизията не показали най-красивите й тоалети

Тв и Риалити

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Силвена Роу се показа с пораснали корени

Готвачката издава тайни как да не побелеем

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Мариана Попова в поредна грозна разправия

Обиждат я на грозна и не можеща да пее

ДесиСлава единствена не се показа по бански

Джулия, Глория, Лазар смело се пускат полуголи

Симона: Глория ме държи изкъсо

Фолк примата звъни ежедневно на щерка си, за да я следи

Виж още от Издънки

Култура

Карамазов и Бахаров на нож

Бизнес проект скара бившите най-добри приятели

„Под прикритие“ става игрален филм

По сценария на заглавието вече се работи

Графа пее пред греещи човечета

Концертите му подгряват звездите от "Гласът на България"

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.