Ето кой разби германското "Стани богат"

05 септември 2019 | 19:15
Прочетена
2727
 

Участник в германското издание на "Стани богат" успя да отговори на всички въпроси. Така след близо 4 години без победител 35-годишният Ян Щро от Хамбург спечели състезанието в телевизионния ефир и стана милионер. Предаването бе излъчено в Германия този понеделник, а записът е от преди 3 седмици.

Участникът не биваше да разкрива победата си, докато не се види на екран. Споделя, че в първата си нощ като бързозабогатял не е успял да спи добре. В деня, в който предаването е щяло да се излъчи, Ян си взима отпуск от работа. Успява да се отпусне и най-после да си почине от емоциите, пише "24 часа". Споделя, че 15 години от живота си е "изучавал" телевизионното шоу. Гледал го е в мазето си. Сега търпението и страстта му му се отплащат.

Ян Щро дори грубо реконструира версията на студиото на германския телевизионен формат в дома си, допълва го с палми и екзотичен морски пейзаж, и със звукът и светлините на победата.

След като в продължение на години кандидатурите му били отхвърляни, подава специална молба до шоуто. Получава покана заради лоялността си за 20-годишното юбилейно издание на "Стани богат". Пред водещия Гюнтер Яух казва, че не е пропуснал нито един от 1 407 епизода на предаването. Като тийнейджър дори пропускал семейни сбирки, за да гледа първите издания на предаването.

Опитва се да научи въпросите и отговорите наизуст, след това кани приятелите си на закачливи викторини. Въпреки подготовката си, казва, че когато е седнал срещу водещия, вълнението му било огромно. Германският формат на предаването е базирано на оригиналния британски формат, излъчва се два пъти в седмицата и е магнит за телевизионната публика.

Британската версия за първи път се излъчва през 1998 г., а последното издание е през 2014 г., след като рейтингът на предаването пада. Форматът е разпространен сред 50 страни в света. В Германия има най-дълго и трайно присъствие. Привлича почти 6 милиона зрители в понеделник вечер, които са 22,6% от германската аудитория. Въпреки че младите хора все по-малко гледат телевизия, предаването е гледано от 21% от хората между 14 и 49 години. Преди десетилетие 8 милиона зрители споделят емоциите на участниците пред екраните у дома.

От 2800 участници в германското "Стани богат", 11 - сред които и Щро, отговарят успешно на всички въпроси. Водещият на предаването казва, че то е "последният огън, около който няколко поколения продължават да се събират заедно ”. Щро казва, че не планира да се откаже от работата си като адвокат. С наградата си от 1 милион евро засега ще си купи нов костюм, ще отиде на почивка в Австралия и част от нея ще дари благотворително.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Анонимен
05 септември 2019 | 20:16

в предаването с чашата в уста ли е отговарял, че сте го сложили точно с тази снимка, каква е тази мания на журналята да слагат снимка на хората да изглеждат като алкохолици ?????

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Кристин само по прясно мляко

Каменова пак показа най-големия силиконов бюст

Звезда от "Откраднат живот" без дрехи

Теодора не иска да участва в порно продукции

Голата Джоли нападна Брад Пит

44-годишна актриса позира без дрехи

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Дядото на Халваджиян спасява Левски

Налива купища пари в тима

Биг Брадър кани на кастинг-менте

Обявата във Фейсбук фалшименто

Рачков се облизва за Народния театър

Любимецът на Маги Халваджиян къса с халтурата, не иска да е шут

Вижте Диляна Попова в клетка

Актрисата протестира пред парламента

Павароти, Арета Франклин и Джуди Гарланд на кино

Ще бъдат излъчени в рубриката “А душата им пее”, част от Киномания 2019

Антония Петрова с масонска венчавка

Трета поред сватба за Мис Тоца

Мария по-скъпа от Галена

Фолкфурията няма хитове, но пък струва двойно

Бухалът е най-мразен в "Маскираният певец"

Вальо Михов чисти имидж след "Биг Брадър"

Властелинът на сапунените мехури атакува Гинес

Коле предпочел България пред Швейцария

Библията наистина ли е добрата книга?

В „След Бог” Ричард Докинс представя описва как животът се е развил без създател

Ева Пармакова на легло след снимки

Откритието на X Factor готви английска версия на Lipstick

Гаел Санчес пуска часовник с автограф от Наполеон

Автентичният аксесоар ще бъде изработен ръчно и само в един екземпляр в цвят розово злато

Део сменя Сашо Кадиев при Деси Стоянова

Нови рубрика тръгват в "Преди обед"

Зуека стана дядо

Водещият пусна изненадваща снимка

Гала с нощница като на Николета

Блондинката прикова погледите в "Маскираният певец"

Тв и Риалити

Дядото на Халваджиян спасява Левски

Налива купища пари в тима

Биг Брадър кани на кастинг-менте

Обявата във Фейсбук фалшименто

Рачков се облизва за Народния театър

Любимецът на Маги Халваджиян къса с халтурата, не иска да е шут

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Ванката на Слави стана фъфлещ синоптик

Бившият реквизитор получи работа в новата телевизия на шоумена

Мъжът на Параскева Джукелова се хвана с продуцентка

Режисьорът на "Възвишение" не крие новата си любима

Сузанита готова да е майка

Не й пречи възрастта

Виж още от Издънки

Култура

Мисис Свят се снима в най-новия български филм

София Ская си партнира с Луиза Григорова в "Имало една война"

Павароти, Арета Франклин и Джуди Гарланд на кино

Ще бъдат излъчени в рубриката “А душата им пее”, част от Киномания 2019

56 заглавия на 33-та Киномания

Сред заглавията са новите филми на Педро Алмодовар и Уди Алън

Виж още от Култура

Fashionista

Prada и Adidas с обща колекция

Ще включва спортни обувки за жени и за мъже, изработени изцяло в Италия

Почина Патрик Луи Вюитон

На 68 години ни напусна правнукът на основателя на модната империя

Гаел Санчес пуска часовник с автограф от Наполеон

Автентичният аксесоар ще бъде изработен ръчно и само в един екземпляр в цвят розово злато

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.