Популярността на семейство Петканови рязко е спаднала напоследък. Докато преди месеци клиповете им набираха по 200 хиляди гледания, сега едва стигат 45 хиляди. Всъщност не знаем дали това са гледания, или само цъкане, защото дори и да си пуснеш такова филмче, отегчението е гигантско и едва ли някой го гледа до края, пише „24 часа“.

Бройката на кликовете изобщо не е самоцелна в този вид онлайн бизнес. Колкото по-малка е тя, толкова по-редки са ангажиментите от рекламни агенции и рекламодатели. Т.е. парите не стигат. Затова и потребители на социалните мрежи заподозряха семейството, че си
измисля развода, за да привлече внимание.

Впрочем Петканов не се посвени да използва и паметта на журналиста Милен Цветков, загинал нелепо в страшна катастрофа в София миналата година. Той покани малолетния му син Боян да разговаря с него пред камера в опита си да привлече зрители. Стилът на бившия репортер е да провокира. Но постоянното търсене на сензация всъщност е проява на идейна немощ и творческа посредственост. Това обяснява защо първите провокации, свързани с личния живот на Петканов, предизвикаха голям интерес, който днес затихва прекалено бързо.