Фенове на "Стралджанска" откриха идеалния коктейл с ракия

01 октомври 2019 | 09:48
Прочетена
1063
 

Най-хубавите коктейли с българска ракия вече са факт. За подбраните свежи предложения се погрижиха отбран кръг фенове на „Стралджанска“ мускатова, които оцениха по достойнство смелите идеи на изтъкнатите миксолози Александър Симеонов и Николай Вангелов от Nomad Barman, които представиха шест интерпретации на популярни коктейли с традиционното българско питие.

Впечатляващият финал на конкурса за най-оригинална многокомпонентна напитка с ракия “В търсене на съвременния български коктейл” предизвика бурни овации сред гостите на събитието, които имаха възможност да се насладят на удивителна шоу програма, в съчетание с модерните авторски питиета. Фактът, че първият по рода си конкурс в България събра такава подкрепа, дава надежда на барманите, че родната бар култура се развива по най-добрия начин, като включва за основна съставка превъзходни български алкохоли.


„Представяме коктейлите пред публиката, като награда за феновете и за да чуем и тяхното мнение за вкуса и начина на представяне на ракията“, споделят от избата производител на „Стралджанска“ „Вила Ямбол“. „Щастливи сме, че толкова хора, които познават добре класическите коктейли, с радост използват ракията за коктейли и са склонни да я приемат като съвременна напитка, отвъд клишето“, допълват от избата.


Любимата премиална ракия „Стралджанска“ се стреми да представи по по-атрактивен и съвременен начин традиционния алкохол. Затова, от началото на септември марката пусна онлайн уникална коктейлна платформа, която показва модерното лице на любимото националното питие - http://straldjanska.online. Всеки има достъп до публикуваните интерпретации на алкохолни миксове – както класически и наложили се коктейли, така и най-новите трендове с ракия, сред които БЛЪДИ МАРИЯ, СТРАЛДЖА ХАЙБОЛ, СТРАЛДЖА ШПРИЦ, СТРАЛДЖА ОЛД ФЕШЪН, ЕНЕРДЖИ ХАЙБОЛ и СТРАЛДЖА САУЪР. Авторските коктейли ще бъдат включени в менютата на заведения в цялата страна, като това ще бъде обявено на FB страницата на марката.


Родните бармани Александър и Николай, които са отличени с международни призове за професионализма си, също са на мнение, че качествената българска ракия по нищо не отстъпва на останалите популярни основи за приготвянето на коктейли. Според тях, любимото национално питие прави все по-смели стъпки в навлизането си в коктейлната култура и затова двамата работят активно за налагането и популяризирането му в барове и ресторанти.

„Хубавата, висококачествена българска ракия вече е питие за удоволствие, което се консумира в умерени количества и търси нова, модерна форма. Така националното питие бавно си проправя път от масата към бара“, разказва Александър Симеонов. „В последните години коктейлната култура у нас се е подобрила в пъти. Ако преди са се предпочитали повече високоалкохолни напитки, то сега се поръчват по-леки и по-семпли питиета, които се приготвят лесно. „Вече се наблюдава много засилен интерес към премиалните марки, консуматорите имат по-високи изисквания и критерии към напитките, а „Стралджанска“ мускатова ракия се налага като предпочитана марка сред хората, за които консумацията е въпрос на удоволствие“, допълва колегата му Николай.

Интересен факт, свързан с производството на „Стралджанска“ е, че „Вила Ямбол“ е една от малкото изби със собствено звено за производство на бъчви, където и до днес работи най-старият бъчвар в България бай Вълчо. За бъчвите за ракия, използва български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на „Стралджанска“, убедени са технолозите на избата.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Деси Цонева в скандал с дупета

Фенка я нападна, репортерката н Гала отговори подобаващо

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Най-едрогърдата чалгарка изкушава на плажа

Юнона има най-скъпия силикон

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

Ето как Юсеин Болт кръсти дъщеря си

Наследницата му се роди преди 7 седмици

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Алекс Сърчаджиева се теши с гръцко

"След много лошо идва много добро", заяви безработната водеща

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Килата се предлага на Васко Кеца

Ще има ли дует между двамата?

Бременната Петя Дикова насърчава бъдещи майки

Тя и Мария Илиева, Юлияна Дончева и Дидо от D2 са лицата на четвъртото издание на кампанията „Направи го сега”

Щерката на Благо като две капки вода с мащехата

Златка и Йоана демонстрираха близост

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Дара: Нямам гадже

Певицата влиза в модата

Мария Игнатова сменя Венета Райкова

Бившата господарка на ефира отива в bTV

Тв и Риалити

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Фенове недоволни от Гери-Никол

Почитателите й буквално са извън релси от недоволство

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Мариана Попова в поредна грозна разправия

Обиждат я на грозна и не можеща да пее

Виж още от Издънки

Култура

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Катето Евро и синът й със собствено шоу

Ще предават на брега на морето в Созопол

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.