Фенове на "Стралджанска" откриха идеалния коктейл с ракия

01 октомври 2019 | 09:48
Прочетена
915
 

Най-хубавите коктейли с българска ракия вече са факт. За подбраните свежи предложения се погрижиха отбран кръг фенове на „Стралджанска“ мускатова, които оцениха по достойнство смелите идеи на изтъкнатите миксолози Александър Симеонов и Николай Вангелов от Nomad Barman, които представиха шест интерпретации на популярни коктейли с традиционното българско питие.

Впечатляващият финал на конкурса за най-оригинална многокомпонентна напитка с ракия “В търсене на съвременния български коктейл” предизвика бурни овации сред гостите на събитието, които имаха възможност да се насладят на удивителна шоу програма, в съчетание с модерните авторски питиета. Фактът, че първият по рода си конкурс в България събра такава подкрепа, дава надежда на барманите, че родната бар култура се развива по най-добрия начин, като включва за основна съставка превъзходни български алкохоли.


„Представяме коктейлите пред публиката, като награда за феновете и за да чуем и тяхното мнение за вкуса и начина на представяне на ракията“, споделят от избата производител на „Стралджанска“ „Вила Ямбол“. „Щастливи сме, че толкова хора, които познават добре класическите коктейли, с радост използват ракията за коктейли и са склонни да я приемат като съвременна напитка, отвъд клишето“, допълват от избата.


Любимата премиална ракия „Стралджанска“ се стреми да представи по по-атрактивен и съвременен начин традиционния алкохол. Затова, от началото на септември марката пусна онлайн уникална коктейлна платформа, която показва модерното лице на любимото националното питие - http://straldjanska.online. Всеки има достъп до публикуваните интерпретации на алкохолни миксове – както класически и наложили се коктейли, така и най-новите трендове с ракия, сред които БЛЪДИ МАРИЯ, СТРАЛДЖА ХАЙБОЛ, СТРАЛДЖА ШПРИЦ, СТРАЛДЖА ОЛД ФЕШЪН, ЕНЕРДЖИ ХАЙБОЛ и СТРАЛДЖА САУЪР. Авторските коктейли ще бъдат включени в менютата на заведения в цялата страна, като това ще бъде обявено на FB страницата на марката.


Родните бармани Александър и Николай, които са отличени с международни призове за професионализма си, също са на мнение, че качествената българска ракия по нищо не отстъпва на останалите популярни основи за приготвянето на коктейли. Според тях, любимото национално питие прави все по-смели стъпки в навлизането си в коктейлната култура и затова двамата работят активно за налагането и популяризирането му в барове и ресторанти.

„Хубавата, висококачествена българска ракия вече е питие за удоволствие, което се консумира в умерени количества и търси нова, модерна форма. Така националното питие бавно си проправя път от масата към бара“, разказва Александър Симеонов. „В последните години коктейлната култура у нас се е подобрила в пъти. Ако преди са се предпочитали повече високоалкохолни напитки, то сега се поръчват по-леки и по-семпли питиета, които се приготвят лесно. „Вече се наблюдава много засилен интерес към премиалните марки, консуматорите имат по-високи изисквания и критерии към напитките, а „Стралджанска“ мускатова ракия се налага като предпочитана марка сред хората, за които консумацията е въпрос на удоволствие“, допълва колегата му Николай.

Интересен факт, свързан с производството на „Стралджанска“ е, че „Вила Ямбол“ е една от малкото изби със собствено звено за производство на бъчви, където и до днес работи най-старият бъчвар в България бай Вълчо. За бъчвите за ракия, използва български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на „Стралджанска“, убедени са технолозите на избата.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Собственик на известен фитнес стана жена

Петър Ангелов се преобрази в Тони

Ето я Славея Сиракова и бебето

Гордата майка не крие дъщеря си Емили

Пролет пукна, българският „Плейбой” – не!

Засега изданието не възнамерява да отмени редовното издание на конкурса Playmate of the Year 2020

Вижте как Преслава честити ЧРД на Павел

Певицата похапва добре, но и тренира навън

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

И протежето на Галин си клъцна носа

Новата мода сред фолк певиците продължава

Ники Илиев дарява дрехите си

Ще подпомогне жени с рак на гърдата

Ася Капчикова лъсна без грим

Бившата на Криско не прилича на себе си

Азис: Братя, не излизайте!

Фолкаджията призова ромите с песен

Ето как щерката на Ваня Щерева ви предизвиква

Мила Робъртс призова да бъдем открити в грешките си

Кой моден гуру дари 10 млн. долара за борбата с коронавирус?

Ceгa пoвeчe oт вcичкo e вaжнo дa ce пoдкрeпямe и дa бъдeм зaeднo, обяви Ралф Лорън

Защо "Евровизия" не ни уважава?

Вложили сме толкова много вече, а нямаме никаква защита на работата ни, заяви композиторът Борислав Миланов

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Слави се изгаври с ген. Мутафчийски

Годжи показа, че наистина е като две капки вода с шефа на щаба

Тв и Риалити

Вижте как да използвате старият хляб

Шампионът на втория сезон на MasterChef Севда Димитрова даде съвети за остатъците от хладилника

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Крум и Краси Аврамов си правят номера

Двамата се оказаха съседи

Двойка с 28 години стаж напусна "Един за друг"

Доротея и Димитър играха рисково и загубиха

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Виж още от Издънки

Култура

"Ако си дал" е най-излъчваната песен

Песента на Емил Димитров химн на солидарността към българските медици по време на пандемия

Мариус: Сега е време за преосмисляне на всичко

"Зрителите ще видят друг тип изпълнения, друг тип присъствие", обясни актьорът-режисьор

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.