Финалният епизод на "Аз обичам България" този петък по NOVA е посветен на 24 май, Деня на славянската писменост и българската просвета и култура.

На 26 май от 21.00 ч. зрителите ще си припомнят любопитни факти и за самото предаване, докато се наслаждават на битката между отборите на двамата капитани.

В редиците на Андрей Слабаков се състезават легендарната певица Роси Кирилова и шоуменът Иво Танев.

Обичаната Фамилия "Тоника" има достоен представител в лицето на Милица Божинова, рамо до рамо с певицата Луна, която участва във VIP Brother 2015.

Младите попълнения в двата отбора идват директно от болница "Свети Кирил" след финала на хитовия сериал "Откраднат живот: Възмездието" в петък вечер по NOVA – красивата актриса Ралица Паскалева се състезава за честта на Слабаков, докато нейният екранен партньор Наум Шопов-младши подкрепя Иван Ласкин.

Много обрати предстоят преди последния капитански въздушен двубой във финалния епизод.

Ралица Паскалева се проявява като верен фен на "Аз обичам България", постигайки своеобразен рекорд за най-много познати картини в "Нарисувай това".

Асоциативното мислене в "Златни ти уста" провокира може би най-забавния момент за сезона, а екстравагантната Луна е в центъра на вниманието по време на "Рожден ден".

Същевременно инициативата "България на длан – макети на открито", която подкрепя предаването, продължава и след финала – с набирането на дарения, необходими за изграждане на уникалния парк.

"Аз обичам България" се завърна с пети сезон в ефира след три години прекъсване и бързо се наложи като една от най-гледаните продукции.

Големият повод за гордост е изключителната популярност сред българските ученици и учители, които използват игрите в предаването като занимателен начин за поднасянето и дебатирането на знания.

Няколко училища вече организираха вътрешни състезания по модела на популярното шоу, като постоянно се получават запитвания от цялата страна.

Така освен да забавлява и да припомня любопитни и малко известни факти за родината, "Аз обичам България" се утвърди в предаване с мисия и положителен социален ефект.