Филип Плейн избра Фърги за главно действащо лице в рекламната кампания на модната къща, носеща гръмкото име „Alice in Ghettoland“.

Проектът е заснет от професионалния обектив на Стивън Клейн и представя американската хип-хоп звезда в ролята на истинска кралица на улицата.

Фърги си партнира с Матю Тери, а двамата позират на фона на декорите от ревюто на дизайнера за пролет-лято 2017.

Сюрреалистичната атмосфера се влива в улицата благодарение на нощните снимки, в които певицата е пременена като истинска амазонка с висока конска опашка.

Капризният и много цветен свят е изпълнен с къща от бонбони, въртележка, гигантски сладолед и ретро коли и колела.

Колкото до стилистиката, тя определено не излиза извън емблематичните знаци за Филип Плейн – масивни златни огърлици, пищни бродерии по минирокли и гладиаторски сандали.

Мъжките предложения са не по-малко нетрадиционни.

Те се характеризират с панталони в богати инкрустации от камъни и костюми, изцяло обсипани в брокат, пише Tialoto.