Гласят Люси за победата в "Капките"

29 май 2017 | 12:58
Прочетена
2960
 

Люси Дяковска ще е новият победител в имитаторското шоу "Като две капки вода"!

Това прогнозират най-върлите фенове на предаването, убедени, че през целия сезон певицата е "побутвана" от журито на шоуто.

Още от първия епизод на "Капките" Дяковска е определяна от журито като уникална и неповторима и след всяко превъплъщение червенокосата фурия се издига все по-нагоре в класацията. Люси бе първата сигурна финалистка много преди полуфинала на предаването, пише "България днес".

Гласовитата изпълнителка получи признание дори от по-възрастната си колежка Йорданка Христова. Щерката на Данчето – Ивана, отмъкна любимата на Люси и се очакваше между Дяковска и Христова напрежението да се реже с нож. Това не се случи и Данчето не спря да хвали Люси.



На финала на "Капките" Дяковска ще срещне сериозна конкуренция в лицето на младата Михаела Маринова. Протежето на Саня Армутлиева, подобно на Люси, е любимка на журито. Макар и не толкова харесвана от зрителите на шоуто, Михаела получаваше най-високите оценки. Според слуховете след провала на Крис Костов на "Евровизия" Армутлиева ще направи всичо поне в ти ви формата да блесне неин изпълнител.

Другите двама финалисти - Миро и Деси Слава, остават назад в класацията. Каризмата сам се отказа от победата с образа, който избра да представи на финала - на Славка Калчева, авторката на хита "Бяла роза".



"Трябва да става шоу! Не ми пука" - отсече Миро.

Фолкпевицата Деси Слава има сериозна подкрепа от страна на хилядите си фенове. Зад кулисите на шоуто обаче се говори, че продуцентите няма да позволят чалгарка да спечели формата.

Свързани новини

Галерии

Коментари

КИБИК
29 май 2017 | 20:46

Гласят Люси за "капките" - ами че тя сама се е нагласила. И то без чужда помощ,просто си го може.И не натрапвайте личният й живот,неин си е. Това не ни касае.

29 май 2017 | 16:59

Мисля, че конкуренцията ще бъде между ДесиСлава и Миро, те са с най-много фенове, също Михаела не е за подценяване, Люси е с най-малко шансове, а също и песента, която си избра не мисля, че ще спечели зрителите с нея.

Нели
29 май 2017 | 16:23

Отново сте абсолютно субективни в оценките си за Люси. Тя наистина заслужава за спечели формата и искрено се надявам, че зрителите ще я оценят подобаващо. Просто тя е завършен изпълнител - като глас, като артист на сцената и като професионално подхождане към всяка задача. Поздравления и за Михаела, но все още й липсва опит.Миро се представя добре, но често не може да излезе от образа си и своя начин на пеене. Колкото до Деси - прекрасни гласови данни, но й липсва интелекта на големия изпълнител. Дано Люси Дяковска да спечели.

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Деси Цонева в скандал с дупета

Фенка я нападна, репортерката н Гала отговори подобаващо

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Най-едрогърдата чалгарка изкушава на плажа

Юнона има най-скъпия силикон

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

Ето как Юсеин Болт кръсти дъщеря си

Наследницата му се роди преди 7 седмици

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Алекс Сърчаджиева се теши с гръцко

"След много лошо идва много добро", заяви безработната водеща

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Килата се предлага на Васко Кеца

Ще има ли дует между двамата?

Бременната Петя Дикова насърчава бъдещи майки

Тя и Мария Илиева, Юлияна Дончева и Дидо от D2 са лицата на четвъртото издание на кампанията „Направи го сега”

Щерката на Благо като две капки вода с мащехата

Златка и Йоана демонстрираха близост

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Дара: Нямам гадже

Певицата влиза в модата

Мария Игнатова сменя Венета Райкова

Бившата господарка на ефира отива в bTV

Тв и Риалити

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Фенове недоволни от Гери-Никол

Почитателите й буквално са извън релси от недоволство

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Мариана Попова в поредна грозна разправия

Обиждат я на грозна и не можеща да пее

Виж още от Издънки

Култура

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Катето Евро и синът й със собствено шоу

Ще предават на брега на морето в Созопол

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.