Горещо шопинг лято в Слънчев бряг обещава Роял Бийч Мол

22 април 2019 | 10:36
Прочетена
1182
 

Royal Beach Mall дава заявка да се превърне във водеща шопинг дестинация по българското Черноморие и през новия туристически сезон. Най-горещата точка за любителите на модата и новите тенденции приветства всички гости на курортен комплекс Слънчев бряг, които искат да комбинират традиционната си ваканция с незабравима модна фиеста с някои от най-известните чуждестранни и родни брандове.



Сред тях са LIU.JO, Caliente – The Italian fashion store, U.S.Polo Assn. и Junona. В Multi Brand Store Vip Style си дават среща световноизвестните Versace Jeans, Love Moschino, Kenzo и Fracomina. За любителите на иновативните материали и персонални концепции в аксесоарите, тази година в Royal Beach Mall свой магазин открива италианският бранд O bag.

За поредна година магазините Za-Za Underwear, New Silhouette и Sugarfree ще предложат нови колекции бельо и бански, а за да добави още към разнообразието новият магазин на De JuJu ще предложи атрактивен микс от плажни аксесоари, бански и облекла за свободното време.

В Aquamarine Shoes & Bags, Sara Pen и Nila&Nila клиентите на Royal Beach Mall ще допълнят цялостната си визия със стилни обувки или подходяща чанта. Всеки, който желае да се сдобие с нов куфар или кожени аксесоари по време на лятната си отпуска може да посети магазините на марките Samsonite и Petek 1855, както Paula Venti и Enzo Nori.

И тази година изисканите дами могат да намерят първокласните диамантeни бижута на лидера Altinbas. Свой магазин в търговския център открива и брандът за бижута Roberto Bravo, който със своя креативен подход и забележителни колекции ще задоволи и най-изтънчените вкусове.
Пълна гама от декоративна козметика и парфюми се предлага в парфюмерии Paradoх, а висококачествена българска козметика може да бъде намерена в магазините на водещите брандове Biofresh и Refan. Този сезон новият магазин на Lollipop Cosmetics ще допълни микса като предложи на клиентите на търговския комплекс професионална козметика и оборудване.
С актуални колекции от спортни облекла туристите в к.к. Слънчев бряг могат да се сдобият в магазините на Rozini Sportswеar, Sportal M & Bogner, O`Neil, Flair и Entersport.
В Royal Beach Mall са помислили и за най-малките си посетители. Родителите могат да пазаруват спокойно или да изпият чаша кафе с приятели, докато децата им се забавляват в детския парти център, а модните детски брандове Boboli и Original Marines ще предложат на малчуганите актуалните за сезона облекла.
Освен с прецизирания търговски микс, голямо предимство на търговския център е атрактивното му местоположение. Royal Beach Mall е част от луксозния петзвезден хотел Barceló Royal Beach, собственост на Галакси Инвестмънт Груп. Разположен в центъра на Слънчев бряг, откритият търговски център е организиран, така че да посрещне нуждите на всеки клиент и да покрие всички аспекти на доброто прекарване.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Коментари

W w W . еКiРi365. сОм
22 април 2019 | 14:40

W w W . еКiРi365. сОм --- Футболна Екипировка 2018/19 --- БАРСА - РЕАЛ - МИЛАН - ИНТЕР - АРСЕНАЛ - ЧЕЛСИ и много други .

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Емануела разтуптя хиляди мъжки сърца

Фолкаджийката показа крака като магистрали

Николета гола срещу вируса

Лозанова се обясни в любов на Италия

Playboy празнува месеца на любовта в Благоевград

Артистичният пърформанс „Love Undercover“ напълни до пръскане бутиковия LEVEL Night Club

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Радина Червенова зарязана от мъжа й

Константин Каменаров я изчака да пребори рака и заживя с друга

Трябваше ли в "Откраднат живот" да има заклещени след секс?

Феновете разделени, продуцентът Милошев:Това е животът

Андрей чака второ дете

Арнаудов още не е потвърдил

Наско Колев: Хакна ме човек с малка чурка

Папи Ханс и Стефан поздравиха авера си

И майката на Мегз в ДДС афера

Дължи десетки хиляди левове

Христо Сираков запозна децата си с новата

Забавляват се на ски ваканция в Италия

След златен бутон, сега и златна престилка

MasterChef ще я даде на трима щастливци

Емилия проговаря утре

Певицата си направи невероятна реклама с помощта на мъжа си

Алекс Сърчаджиева ходи с млад колега

Боян Арсов се увърта около вдовицата на Ласкин

Мис България: Конкурсът е фалш

Радинела Чушева скочи на Ирина Папазова

Разкриха коя е новата на Калин Врачански

От близо две години актьорът се среща с художничка

Лили Клюкарката се сгоди с пръстен за 5 бона

Най-после бизнесменът й предложи брак

Иво Аръков: Бил съм и готвач, и спасител

Надявам се "Съни бийч" да стигне по успех и популярност емблематичния за този жанр сериал "Спасители на плажа".

Тв и Риалити

Криско и братя Аргирови на вечеря

В Hell’s Kitchen ще готвят и за Тита

Силиконка наду пазва за сериал

Бояна Маринова изкушава в "Ол инклузив"

Мис най-красиво тяло впечатли с мъфини

Китайка грабна златната престилка

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

И Плачков размаха среден пръст

Актьорът бесен на слуховете, че заради ревнивата му жена не получава роли

Ричи пак на работа, продава вафли

Като няма пари за химия, напълно се спихна

Виж още от Издънки

Култура

Михаил Билалов се завръща като мафиот

Актьорът влиза в ролята на ексцентричен подземен бос в първия си комедиен моноспектакъл

Виктория тръгва на турне от Лондон

На 7 март ще бъде представена песента, с която ще ни представи на "Евровизия"

Ето какви ги върши Дара в Италианския лицей

Със Саня Армутлиева показаха света на музикалната индустрия

Виж още от Култура

Fashionista

Fendi също бори коронавирусът

Копринената маска се разпродаде като топъл хляб

Щерката на модна шефка се провали в "Гласът на България"

Паола Апси не можа да накара никой да се обърне

25 нови цвята за коса показват в Пловдив

Стилисти от цял свят се включват в кауза за кръводаряване на Италианския фестивал на красотата и прическата

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.