Григор Димитров и Мария Шарапова вече официално са най-горещата двойка в спорта. Влюбените гълъбчета за първи път се изтипосаха да се целуват пред папараците в Мадрид, а страстта помежду им изглежда неизчерпаема.

Оказа се, обаче, че зад любовта на българо-руската двойка стои бизнес план за милиони.

За уж невинната любовна разходка фирма за спортни стоки е броила на двамата цял милион в евро. Срещу това Гришо трябвало така да се кълчи към обективите, че да се вижда марката на американската компания. Това стана само ден след сензационната му победа над №1 в света Новак Джокович.

Ефектът беше постигнат, след като вчера сутринта снимките се пръкнаха в английския таблоид „Дейли Мейл”.  На всичките осем кадъра се вижда логото на фирмата вляво от мъжкото достойнство на хасковлията, както и на маратонките му и гърдите му. Шарапова пък е напълно чиста от реклами, за да не се получи т.нар. „ефект на пренасищането”, но и нейните дрехи са от същата марка, на която двамата са рекламни лица отдавна, пише „Всеки ден“, цитира hotarena.net.

Към момента договорът на Димитров с фирмата е на стойност 350 000 долара. Сумата вече е малка предвид интересът към 21-годишния талант. Българинът обаче може да се превърне в печатница за пари и хитрите американци са наясно с това.

Димитров е бивш №1 в света при юношите, печелил е “Уимбълдън” и „Ю Ес Оупън” преди да се качи при мъжете. От компанията виждат в лицето на Григор перфектен заместник на застарелия и излизащ от спорта Роджър Федерер, който също бе тяхно рекламно лице. Не случайно Димитров е наричан “Бейби Федерер”. Заради атрактивната си игра пък носи и други прякори като “Шоу Тайм”, “Прайм Тайм” и “Джи Форс”. Всичко това, обединено с качествата на Григор и връзката му с Шарапова, се равнява на милиони.

В края на миналата година се говореше, че хасковлията ще играе през новия сезон с екипировка на друг от спонсорите си, тогава от въпросната фирма бяха готови да водят война на всички фронтове за подписа на Григор и в крайна сметка спечелиха. В края на ноември Димитров посети главния офис на компанията в Бийвъртън, САЩ, където участва в редица рекламни изяви, включително фотосесии, интервю радио и видео клип. По това време българинът е имал среща с най-високопоставените в йерархията на компанията хора, от които получи директни “препоръки”.

Няма и две седмици по-късно, в началото на декември, нашият цъфна до Шарапова на романтична разходка в Милано. Рускинята трябваше да играе в демонстрационен турнир в столицата на модата, докато Григор пък нямаше никаква работа в Италия по това време. Именно оттогава започнаха слуховете за връзка между двамата.

По-рано същата година се говореше, че нашият излиза със Серина Уилямс, която също бе рекламно лице на спортната компания. Лъжата обаче бе разкрита след като стана ясно, че американската газела е гадже на бившия треньор на българина Патрик Муратоглу, а не на младия тенисист.

След Милано най-честата реплика в устите на Гришо и Маша беше: “Не коментирам личния си живот”. През януари 2013 г. спортният журналист Дарън Роуел обаче беше категоричен: “Гаджето на Шарапова в момента е №48 в света и е наричан “Бейби Федерер”.

Потвърждение за заварката обаче нямаше до вчера. Новите снимки на практика официализираха връзката им като началото на нов меден месец, който ще разлюлее световния тенис-елит.