отдавна се отличава като един от символите на успеха сред най-стилните хора по целия свят.

Представяме ви новата ароматна легенда в лицето на безупречно изтънчения Gucci Made to Measure - за мъжа, който иска най-доброто.

Проницателният ценител

Светски и изтънчен, това е мъжът, чието мнение има тежест: другите, естествено, се съобразяват с неговата преценка.

Дори в ежедневието си, той изпъква сред тълпата в своя костюм Gucci и класическия Gucci by Gucci аромат. Въпреки това, когато случаят го изисква, нашият изискан герой ще се стреми да се отличи с нещо специално ушито за неговото тяло и съгласно личните му изисквания. В стремежа си към абсолютния финес, италиaнското майсторство и ненадминатото внимание към детайла, той носи

Парфюмът Gucci Made to Measure представя един силно мъжествен партньор за иконичния женски парфюм Gucci Première. Също както героинята Première е обгърната в своята модерна рокля и обляна в аромат, така и нейният компаньон е представен в елегантен костюм и аромат Той е познавач и всеки негов ход говори за желанието му да бъде уникален, като му придава характерна завършеност. Неговият аромат, неговите дрехи и неговото поведение го отличават като човек, какъвто всички останали се стремят да бъдат.

Аромат по поръчка

е пикантен ориенталски аромат, създаден, за да оставя трайно впечатление.

Ароматът е създаден по същия начин, по който се прави костюм по мярка (Made to Measure): всеки акорд, съставките, структурата, това е цялостният образ на пълната хармоничност и детайлност. Ароматът съчетава стриктно подбрани съставки от целия свят, като отражение на изтънчеността на шивашкото майсторство. Това е аромат, специално разработен в унисон с философията на Gucci за внимание към детайла – парфюм, на който бяха посветени много години и хиляди допълнения, за да стане съвършен.
 



Изисканият дизайн

Отварата от цялото това разнообразие създава високи очаквания и към дизайна. Тези очаквания могат да бъдат открити в изискания флакон и опаковка на Фрида Джанини, създадени, за да бъдат най-красивото допълнение към Gucci Première.

е представен във флакон – тежък и величествен, изработен от качествено стъкло, представител на висшата парфюмерия, специално подбран така, че да отразява стандарта, който този парфюм заслужава. Цветовата схема е изящната плочка и перлено сивия, направен по поръчка, костюм. Както всяка дреха, направена по поръчка, флаконът носи почерка на основателя на модната къща Guccio Gucci, подчертан в случая с лъскав емайл. Всеки флакон има ръчно полирана и по този начин индивидуално завършена капачка от масивен метал в изключителен златен цвят, върху която се отличава знаковия за Къщата horsebit.

Кутията е украсена с диамантена шарка Gucci, която връща назад във времето към 30-те години и е отражение на наследството на модната къща. Тя също така е декорирана с матирано злато и тъмносив вариант на известната лента, която използват в сайта си.
 



Изисканият посланик

Актьор, писател, режисьор и преподавател в университета, Джеймс Франко, който от 2008 г. участва като лице на различни аромати в кампаниите на Gucci (включително Gucci by Gucci Pour Homme и Gucci Pour Homme Sport), се завръща, за да влезе в ролята на мъжа

Кампанията

Франко е звездата в незабравима рекламна кампания, която е въплъщение на мъжката изисканост.

Джеймс Франко, красиво облечен в смокинг, стои пред дъговиден прозорец в хотел Sunset Tower, една от най-големите забележителности в Ню Йорк.

Неговият стил Арт Деко и запомняща се форма са загатнати във флакона . С поглед към бляскавия градски пейзаж, той е вдъхновен от града на мечтите, града на възможностите, градът на фантазиите.

Уиндинг Рефн споделя: „Снимахме в Лос Анджелис, защото Gucci Première и Made To Measure са естетика в киното: става дума за изображения, мечти и фантазия. И двамата, нашият герой и героиня, гледат през прозорец, филтър към въображаемия свят. Те гледат навън към ЛА: градът на въображението. Всичко в този мъж говори за перфекционизъм, вкус, елегантност – стил, който носи индивидуалност”.

В печатната визия се вижда отражението на лицето на Франко в стъклото на неговата кола и светлините на града, които блестят наоколо. Визията е заснета от Мерт Алас и Маркус Пигот, които коментират: „Да се завърнем към работа с Gucci е все едно да с завърнем вкъщи. Налице е общ визуален език, общи креативни очаквания. Представянето на героя, толкова уникално стилен, колкото и самия мъж беше най-голямото предизвикателство".

Телевизионната и печатната рекламни кампании на са под ръководството на арт директора Рикардо Руини, творческия директор в REM (Ruini e Mariotti), който работи съвместно с Фрида Джанини в кампаниите на Gucci за мода и аромати от 2007 г., включително Gucci Guilty, който спечели желаната награда за най-добра медийна кампания на US FiFi Awards през 2011.

Гамата

Gucci by Gucci Made To Measure EДТ (50мл)
Gucci by Gucci Made To Measure EДТ (90мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Спрей за път (30мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Лосион за след бръснене (90мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Душ гел (150мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Балсам за след бръснене (75мл)
Gucci by Gucci Made To Measure Део стик (75гр)