Модното ревю с концепцията „Виж сега - купи сега“ ще се състои по време на Седмицата на модата в Париж. На подиума ще дебютира колекцията ‘TommyXZendaya’ за пролет 2019, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на марката – Зендая.

Брандът, който у нас е представян от Sarkk Sa обяви, че модното ревю TommyNow за пролет 2019 ще се състои по време на Парижката седмица на модата на 2 март 2019 г. Глобалната платформа на модната къща ще продължи да се развива чрез иновативно дигитално съдържание, съчетано с реални преживявания, достъпни както за виртуалната аудитория в световен мащаб, така и за тези, които присъстват на самото събитие. Този подход отразява стремежа на дизайнера Томи Хилфигър да достигне до максимален брой фенове на марката в различни точки по целия свят след успеха в Шанхай през есента на 2018 г., Милано през пролетта на 2018 г., Лондон през есента на 2017 г., Лос Анджелис през пролетта на 2017 г. и Ню Йорк през есента на 2016 г.

"TommyNow се превърна в неделима част от историята на нашата марка. Чрез нашите ревюта ние демонстрираме нашата позитивна енергия и се свързваме с феновете ни по целия свят. Не можахме да си представим по-подходящо място за премиерата на колекцията TommyXZendaya за пролет 2019 от Париж. Нашата иновативна концепция „Виж сега - купи сега“ въплъщава американското наследство на марката, увереността и оптимизма на Зендая и отличителните елементи на града за едно истински незабравимо модно събитие“, сподели самия дизайнер Хилфигър.

Първата капсулна колекция TommyXZendaya, създадена в партньорство с американската актриса Зендая, ще дебютира по време на модното събитие за пролет 2019 г. Зендая, която наскоро участва в блокбъстъра „Спайдър-мен: Завръщане у дома“ и „Най-великият шоумен“, пренася своята уникална индивидуалност и чувство за стил в тази колекция.