Мода, иновации и изпълнения с адреналин свят на Формула 1 белязаха шоуто Tommynow Drive в Милано. Вдъхновено от любовта на дизайнера Томи Хилфигър към моторните спортове, шоуто комбинира скорост с нотка носталгия към отминалите дни. Ревюто се състоя по време на Седмицата на модата в Милано на 25 февруари в Milano Congressi.

Шоуто очарова модната столица, демонстрирайки най-интересните дизайни от колекцията за пролет 2018. Артикулите можеха да бъдат незабавно закупени онлайн по време на представянето им. Колекцията съчетава дългогодишната любов на Хилфигър към моторните състезания с американско наследство на марката. Тя представлява осъвременен атлетичен стил с уникално разнообразие от пропорции и форми.

Над 2000 гости имаха възможността да се насладят на вдъхновяващо модно изживяване. Те се потопиха в света на моторните състезания чрез истинско озвучаване от състезанията във Формула 1 и инсталации с LED осветление. Присъстващите изпитаха тръпката от моторните състезания чрез симулатора на F1 и предизвикателство в пит стопа. Безспорно това беше едно от най-зрелищните дефилета в Седмицата на модата в Милано.

По време на ревюто бяха представени едновременно мъжките и дамските колекции Hilfiger (у нас брандът се представлява от Sarkka Sa), както и четвъртата капсулна колекция TommyXGigi, създадена съвместно с Дждижи Хадид, световен супермодел и глобален посланик на дамските колекции на бранда.