“Всичко, което съм постигнал, е било с много труд и усилия. И като знам още колко неща не съм постигнал, най-малкото, за което се сещам, е дали съм успял”, това признава инж. Митко Димитров, собственик на музикална компания “Пайнер” и телевизионните канали с марката “Планета” пред столичен всекидневник.

Според него най-големият му личен успех е това, че е успял да запази себе си и не се е променил през годините.

“Няма точна формула за успех. Тривиално бих отговорил: с точните действия, на точното място, в точното време. И както един баща е казал на сина си: “Няма значение какво правиш, важното е да го правиш най-добре!”, споделя още той в деня на своя рожден ден.

На въпроса какво би отговорил на родителите, които смятат, че попфолкът влияе негативно върху децата, инж. Митко Димитров казва:



“Да виждат своята отговорна роля във възпитанието на децата си, а не да търсят причини другаде, било то музика, филми или реалния живот. Защото тази заблуда един ден може и да им струва доста скъпо.”

На 15 март, своята 10 годишнина отбелязва и музикалният канал за български фолклор и традиции – “Планета Фолк”. По този повод създателят му е категоричен в своята оценка:

“Това е най-гледаната фолклорна телевизия, с най-добро качество на звук и визия, и най-добрите изпълнители на българска народна музика... Българският фолклор е от векове и всяка медия с неговото съдържание е жива, а годините й са без значение. С фолклора сме свързани още от самото си създаване като фирма. Аз лично съм правил записи на народни оркестри и състави по сватби и събори години преди това.

Телевизия “Планета Фолк” представя нашия фолклор в развитие - класически български народни песни, съвременни аранжименти и авторски песни на фолклорна основа. Почитателите на повечето други жанрове винаги са приемали и народната музика. Това важи с пълна сила и за феновете на попфолка. Телевизия “Планета Фолк” е мост в приемствеността, младите хора, почитатели на попфолка да слушат и фолклор, защото именно идолите им в комерсиалния жанр пеят прекрасно и народни песни. Това също допринася за интереса на младото поколение, към традиционния фолклор, а от там и обичта им към него.”