Jumpthegap започна с представяне в Москва

26 октомври 2018 | 11:32
Прочетена
3383
 

Началото на Осмото издание на международния конкурс за дизайн jumpthegap®, иницииран от Roca, бе обявено на специално събитие. То се състоя на 10 октомври в Държавния музей на архитектурата А.В.Щусев в Москва (Русия). На него бяха представени в детайли всички условия и етапи на новото издание на конкурса. От този момент е активна и формата за регистрация на уебсайта на конкурса.

В търсене на нови иновативни и устойчиви концепции за банята на бъдещето, конкурсът организиран от Roca е платформа за изява на млади архитекти и дизайнери. Той се утвърди като един от значимите конкурси за дизайн в световен мащаб. Целта му е да предложи платформа, където студенти по архитектура и дизайн и професионалисти на възраст под 40 години да покажат своя талант чрез концептуални, устойчиви и иновативни решения за банята на бъдещето. От първото издание през 2004 г., jumpthegap® е в сътрудничество с Център за дизайн Барселона (BCD Barcelona Centre de Disseny). За изминалите седем издания, конкурсът има над 20 600 участници от 134 страни.

Началото на новото издание на конкурса биенале бе поставено с представяне на журито. Негов председател е именития бразилски архитект Руй Отаке. Във формата jumpthegap®(talk), известният архитект, ръководител на студио VOX Architects в Москва, Борис Воскобойников изнесе лекция семинар за вътрешната архитектура озаглавена "Изпълнение на съня, стремеж към щастие. Създаване на нова енергия". След това, в архитектурния музей гостите имаха възможност да видят в съкратен вариант изложбата Next Bath Experience. Тази аудиовизуална изложба бе представена в пълната си версия в Музея на дизайна (Disseny Hub) в Барселона миналата есен. Тя показва петте теми, изследвани с представените конкурсни проекти в седемте минали издания на jumpthegap®. Всички проекти са обединени в пет групи според техните основни идеи за да представят на посетителите не толкова далечното и по-малко странно бъдеще на банята.

От първото издание, журито на jumpthegap® се откроява със своята релевантност, като обединява известни професионалисти от областта на архитектурата и дизайна. В това издание, председател на журито е известният бразилски архитект Руй Отаке. Останалите членове на журито са престижни професионалисти от различни страни по света: Емилио Кабреро (Мексико), директор на Световна столица на дизайна Мексико 2018 и Седмица на дизайна в Мексико; Мурат Табанлиоглу (Турция), основател на Tabanlıoğlu Architects, преподавател, лектор и куратор; Дорота Козиара (Полша) дизайнер, художник и куратор; Борис Воскобойников (Русия), ръководител и главен архитект на студио VOX Architects и носител на награди от руски и международни конкурси; Карло Рати (Италия), архитект, инженер, преподавател в Масачузетският технологичен институт (MIT) и съосновател на международното студио за дизайн и иновации Carlo Ratti Associati; Хосеп Конгост (Испания), директор на Центъра за дизайн Roca и Исабел Ройг (Испания), генерален директор на BCD (Център за дизайн Барселона) и бивш председател на BEDA (Бюрото на европейските асоциации за дизайн).

За наградата на фондация We Are Water, членове на журито са: Ксавиер Торас (Испания), директор на Фондация We Are Water; Дебора Сюард (САЩ), директор на Регионалния информационен център на ООН за Западна Европа и Лоу Чю Хуей (Сингапур), ръководител Дизайн за Philips в Азия и ръководител Връзки с обществеността за Philips в Сингапур.

Регистрацията за участие в конкурса се прави през официалния уебсайт www.jumpthegap.net Крайният срок за регистрация е 27 март 2019 г. Периодът за подаване на проекти е до 25 април 2019 г. През май се открива период за прецизиране и след като бъдат получени всички окончателни проекти, журито ще направи своя избор през юни. Церемонията по награждаването с финалистите от цял ​​свят ще се проведе в Музея на дизайна (Disseny Hub) в Барселона на 10 октомври 2019 г.

В конкурса се присъждат три награди: по една награда от 10 000 евро в двете категории Професионалисти и Студенти; специалната награда за устойчивост на Фондация We Are Water е в размер 6 000 евро.

***

Roca
Roca е компания за дизайн, производство и търговия на продукти за баня, подови и стенни керамични облицовки, в услуга на секторите архитектура, строителство и интериорен дизайн. Повече от сто години след създаването си, компанията има над 23,600 служители, 78 производствени предприятия и оперира в над 170 държави на пет континента.
www.roca.bg

BCD
BCD, Център за дизайн Барселона е частна институция с над 40 години опит в насърчаване на дизайна в услуга на дружества и публични институции.
BCD провежда дейности които да утвърдят дизайна като движеща сила за устойчивото развитие в икономическата, социалната и културната сфери и популяризира Барселона като международен еталон за дизайн и иновация.
www.bcd.es

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Ето я Славея Сиракова и бебето

Гордата майка не крие дъщеря си Емили

Пролет пукна, българският „Плейбой” – не!

Засега изданието не възнамерява да отмени редовното издание на конкурса Playmate of the Year 2020

Вижте как Преслава честити ЧРД на Павел

Певицата похапва добре, но и тренира навън

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

И протежето на Галин си клъцна носа

Новата мода сред фолк певиците продължава

Ники Илиев дарява дрехите си

Ще подпомогне жени с рак на гърдата

Ася Капчикова лъсна без грим

Бившата на Криско не прилича на себе си

Азис: Братя, не излизайте!

Фолкаджията призова ромите с песен

Ето как щерката на Ваня Щерева ви предизвиква

Мила Робъртс призова да бъдем открити в грешките си

Кой моден гуру дари 10 млн. долара за борбата с коронавирус?

Ceгa пoвeчe oт вcичкo e вaжнo дa ce пoдкрeпямe и дa бъдeм зaeднo, обяви Ралф Лорън

Защо "Евровизия" не ни уважава?

Вложили сме толкова много вече, а нямаме никаква защита на работата ни, заяви композиторът Борислав Миланов

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Слави се изгаври с ген. Мутафчийски

Годжи показа, че наистина е като две капки вода с шефа на щаба

Кристиан Костов: Искам да се върна в Китай

Певецът е готов на всичко заради тамошните си фенове

Тв и Риалити

Вижте как да използвате старият хляб

Шампионът на втория сезон на MasterChef Севда Димитрова даде съвети за остатъците от хладилника

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Крум и Краси Аврамов си правят номера

Двамата се оказаха съседи

Двойка с 28 години стаж напусна "Един за друг"

Доротея и Димитър играха рисково и загубиха

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Виж още от Издънки

Култура

"Ако си дал" е най-излъчваната песен

Песента на Емил Димитров химн на солидарността към българските медици по време на пандемия

Мариус: Сега е време за преосмисляне на всичко

"Зрителите ще видят друг тип изпълнения, друг тип присъствие", обясни актьорът-режисьор

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.