Как позабравената ЛиЛана стана мултимилионерка?

28 февруари 2020 | 10:58
Прочетена
7522
 

„Аз да съм любовница на Васил Божков? Не мога да бъда ничия любовница, може да съм му гадже. Щастлива съм, чувствам се добре с човека до мен. Чуваме се по 10 пъти на ден, ако се случи нещо хубаво или лошо, първо за него се сещам. Годините, в които съм с него, бяха важни и за моето развитие. Важна беше средата, а той беше моята среда”. Така коментира преди 10 години в интервю певицата Лилана мълвата, че е интимна с най-богатия българин Васил Божков.

Днес красивата поп изпълнителка е на 35 години, но отдавна не се изявява на музикалната сцена, а върти мащабен бизнес. Парадоксално, но през ръцете на амбициозната хубавица минават стотици милиони долари. Последният голям проект, свързан с Лиляна Деянова, както е рожденото име на дългокраката блондинка, е свързан със събирането на тол таксите по българските магистрали.

Миналата пролет Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) подписа договор с компанията „Телетол”, в която основен акционер е дружество, собственост на Лилана. Според контракта, фирмата на музикалната звезда ще продава електронни винетки като подизпълнител на АПИ срещу комисионна от 7%. И макар бизнесът с електронните винетки все още да е в зародиш, икономисти изчисляват, че всяка година Лилана ще прибира между 50 и 70 милиона лева отчисления от продажбата на електронни винетки.

Бизнес възходът на обаятелната дама, дъщеря на известния музикант от близкото минало и телевизионен водещ от СКАТ Христо Деянов – Доктора, който е основател на една от първите лаборатории по Профилактична кардиология в страната, стартира преди няколко години. Лилана изведнъж изчезна от светските рубрики, прекрати музикалната си кариера и участията си и регистрира няколко фирми за рехабилитация и ремонт на пътища. Оттогава нейното лъскаво „Порше Панамера” често може да бъде засечено паркирано тържествено пред централата на Агенция „Пътна инфраструктура” в София. Казват, че Лилана никога не чака за среща с началникът на агенцията, който и да е той в момента. В пътно-транспортния бранш открай време подмятат, че има силата да назначава и уволнява в АПИ и че даже разпределя големите обществени поръчки между подизпълнители. Как ще се развие оттук - нататък бизнесът на Лилана, остава загадка. Мнозина обаче свързват нейното име редом с това на Васил Божков.

Познанството между боса на „НОВЕ холдинг” и Лилана датира отпреди близо 15 години, спомнят си паметливи светски клюкари. Тогава младата хубавица – някогашна гимнастичка и водеща в музикалната телевизия „ММ” се снима гола за еротичното списание „Плейбой”.

„Когато се снимах, това списание беше имиджово - не всяка жена беше канена за корица на „Плейбой”. Сега всяка Златка, Здравка и Марийка се снимат и вече е пошло. Тогава беше за имидж. Сега се опозори, защото в момента се снимат жени, които искат да си намерят мъже”, признава години по-късно Лилана. Факт е обаче, че именно след като позира гола за „Плейбой”, музикалната кариера на начинаещата певица рязко стартира нагоре. Скоро след това младата изпълнителка често можеше да бъде засечена в компанията на Васил Божков в заведенията „Блек Лейбъл” и „Червило”, които тогава бяха хит в нощна София.

Предишната любимка на хазартния бос – певицата Мария Илиева, напразно опита да си върне благоволението на Божков. Все пак тя записа албум с песни за привържениците на ЦСКА, финансиран изцяло от най-богатия българин, но постепенно бе засенчена от новата му фаворитка.

Лилана, както и повечето актуални красавици, свързвани като близки до Васил Божков, никога не е обитавала един покрив с него. „По-вярно е да се твърди, че Божков й е финансов благодетел, а не любовник. Защото той инвестира в нейното развитие купища пари – даже плати 100 000 долара на Снууп Дог, за да запише песен с нея в студиото си в Чикаго. Същевременно я изучи и поддържаше апартамента й в Лондон”, разказват за отношенията между Васил Божков и певицата светски хроникьори.

Очевидно произхождащата от добро семейство Лилана е показала нужните качества, за да се трансформира от поп изпълнителка в мастита бизнес дама и Васил Божков да я лансира в бизнеса. Други по-щедро финансирани от хазартния бос хубавици – манекенката Блага Митева и реалити звездата Зара, така и не успяха да се влеят в бизнесимперията на най-богатия българин и просто си останаха сексуални играчки в предългия му интимен списък.

Източник: в. Уикенд

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

леля Минка
18 март 2020 | 16:42

Поредната куха сделна на държавна структура, където търговете не се печелят случайно. Колкото е певица, толкоав е и IT, защото приложението не бе издържано.

Bostansko plashilo
03 март 2020 | 01:31

Kakva e ostariala I nabrachkana, gorkata. Iavno MNOGO OTDAVNA Vasko ia e takoval. Zashtoto sega samo za Bostansko Plashilo stava.

Симо
28 февруари 2020 | 13:20

Няма как да се харчат луди пари по една жена и това да е без блатодарност!

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Собственик на известен фитнес стана жена

Петър Ангелов се преобрази в Тони

Ето я Славея Сиракова и бебето

Гордата майка не крие дъщеря си Емили

Пролет пукна, българският „Плейбой” – не!

Засега изданието не възнамерява да отмени редовното издание на конкурса Playmate of the Year 2020

Вижте как Преслава честити ЧРД на Павел

Певицата похапва добре, но и тренира навън

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

И протежето на Галин си клъцна носа

Новата мода сред фолк певиците продължава

Ники Илиев дарява дрехите си

Ще подпомогне жени с рак на гърдата

Ася Капчикова лъсна без грим

Бившата на Криско не прилича на себе си

Азис: Братя, не излизайте!

Фолкаджията призова ромите с песен

Ето как щерката на Ваня Щерева ви предизвиква

Мила Робъртс призова да бъдем открити в грешките си

Кой моден гуру дари 10 млн. долара за борбата с коронавирус?

Ceгa пoвeчe oт вcичкo e вaжнo дa ce пoдкрeпямe и дa бъдeм зaeднo, обяви Ралф Лорън

Защо "Евровизия" не ни уважава?

Вложили сме толкова много вече, а нямаме никаква защита на работата ни, заяви композиторът Борислав Миланов

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Слави се изгаври с ген. Мутафчийски

Годжи показа, че наистина е като две капки вода с шефа на щаба

Тв и Риалити

Вижте как да използвате старият хляб

Шампионът на втория сезон на MasterChef Севда Димитрова даде съвети за остатъците от хладилника

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Крум и Краси Аврамов си правят номера

Двамата се оказаха съседи

Двойка с 28 години стаж напусна "Един за друг"

Доротея и Димитър играха рисково и загубиха

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Виж още от Издънки

Култура

"Ако си дал" е най-излъчваната песен

Песента на Емил Димитров химн на солидарността към българските медици по време на пандемия

Мариус: Сега е време за преосмисляне на всичко

"Зрителите ще видят друг тип изпълнения, друг тип присъствие", обясни актьорът-режисьор

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.