Според ново изследване, осъществено от британските учени, намаленията в магазините са толкова вълнуващи за хората, колкото и порнофилмите, посочва в-к "Хералд сън", предаде БГНЕС.

Изследването сочи, че ефектът от намаленията на стоките върху мозъка са сходни с тези, усещани от мозъка в момента, в който човек е възбуден.

Учените от университета Уестминстър в Лондон сравниха сексуалната дейност на 50 доброволци, докато им беше представена поредица от намаления в магазините и след това, докато гледат еротични филми.

В рамките на изследването беше използвана системата iMotion, за да се отчете движението на очите и отговорът на телата на емоциите по скалата от едно до десет.

Учените установили, че най-високи нива на вълнение са били отчетени, когато хората били информирани с оглед на намаленията на най-често срещаните продукти в магазините.