Какво печелим, когато осъзнаем, че няма нищо за губене?

08 август 2014 | 17:15
Прочетена
1394
 

Potius sero quam nunquam, сиреч „По-добре късно, отколкото никога“.

Изразът пасва идеално на разкаялия се грешник, който от просяк става принц, и то не защото внезапно получава просветление свише, докато по случайно съвпадение милиони наследство от току-що починалата му далечна леля се изливат в банковата му сметка, а защото е осъзнал, че без труд нищо добро не се постига и е успял да извоюва с пот на челото си всичко сам.

И ако си мислите, че подобни неща се случват само във филмите, то младият американски бизнесмен Райън Блеър е живото доказателство, че от уличен гангстер и крадец на коли, който вилнее из улиците на Лос Анджелес с калашник в ръка, човек може да извърви дългия трънлив път до шефския стол на собствената си мултимилионна компания.

В провокативната си автобиографична книга „Нищо не губиш, печелиш всичко“ (с подзаглавие „Моят път от уличен гангстер до предприемач мултимилионер“) Блеър подробно описва детството, семейството, младежките си години и множеството премеждия, през които преминава, докато се утвърди като преуспяващ бизнесмен, създал компания за милиони долари.
Подобно на мнозина предприемачи, Райън Блеър няма бизнес образование, но изострените му първични инстинкти за оцеляване, непреклонната му упоритост и преди всичко ценната нагласа „нищо не губиш“ са неизменни негови спътници по пътя към върха. След като баща му потъва в селенията на наркоманията и зарязва семейството си, Райън и майка му се местят в лош квартал, където младежът бързо попада в гангстерските среди. Щастливо стечение на обстоятелствата успява да предпази Райън – майка му се влюбва в преуспяващ предприемач, който взима под крилото си автора на „Нищо не губиш, печелиш всичко“. Така, на крехката възраст от 21 години, Райън Блеър създава първата си компания – „24/7 Tech“, а оттогава насам е създал и продал още няколко други компании за десетки милиони долари.

Чрез споделения в „Нищо не губиш, печелиш всичко“ опит, придобит на улицата,но и в джунглата на предприемачите, авторът показва как всеки може да започне и да развие успешен бизнес. Книгата е насочена към всеки, който иска да промени живота си и да се отдаде на къртовски труд и самоусъвършенстване по пътя към неминуемия в този случай успех. Нека първата ви крачка по пътя започне с думите на Блеър: „Първо, искам да бъда честен. Миналото ми не е безупречно. Много е вероятно и вие да си имате своите травми и неприятни преживявания. Използвайте ги, за да ви тласнат към по-добри неща. Учете се от тях. Ако аз мога да го направя – да започна като уличен хлапак и да стана солиден гражданин, който се радва на финансов успех, – значи всеки може. Второ, аз случих на хора, които проявиха готовност да ми бъдат наставници, да ми дадат втори шанс и да ми позволят да се докажа. Не бъдете прекалено горделиви и не отхвърляйте помощта. Това ще е един от най-важните аспекти в развитието на вашия бизнес и трябва да сте наясно с него още отрано.“

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Райна и Николета се разголиха в кухнята

Нова мода в социалните мрежи

Нора Недкова изкушава в Дубай

Висшистката обожава да пътува

Кристин само по прясно мляко

Каменова пак показа най-големия силиконов бюст

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Щраус Виена оркестър снимат с робот у нас

Филмовата звезда Марко ди Сапиа и сопраното Мириам Портман са сред солистите на Коледния гала концерт в НДК

Стоянка в критично състояние

Голямата актриса бере душа в Правителствена болница

Мисис Свят се снима в най-новия български филм

София Ская си партнира с Луиза Григорова в "Имало една война"

Павароти, Арета Франклин и Джуди Гарланд на кино

Ще бъдат излъчени в рубриката “А душата им пее”, част от Киномания 2019

56 заглавия на 33-та Киномания

Сред заглавията са новите филми на Педро Алмодовар и Уди Алън

Kiss за последно у нас

Рок динозаврите обявиха 75 дати от турнето им

Васил Василев-Зуека: Писна ми

"В кръг" разплаква ченгета

Роси Иванова на изложба

Бившата Мис България уважи художничката Калина Ханджиева

"Ритон" празнува три дни Хелоуин

Утре ще е първият им концерт в Северна Америка

Жената на Графа отвори галерия

Първата изложба изследва страховете на хората

Млада художничка кани на "Разходка в миналото"

Изложбата ще бъде открита в петък

Papa Roach с концерт у нас

Идват заедно с Hollywood Undead през март 2020

Placebo подариха песен на наш филм

“Доза щастие” е българо-британска продукция

Нов български филм с премиера на "Киномания"

"Котка в стената" грабна няколко награди

Тв и Риалити

"Под прикритие" тръгва по Нова телевизия

БНТ преговаря с чужденци за продължение на сериала

Венета ли е това?

Тв водещата извади архивите

Наум Шопов в странна битка

Актьорът медик се рани при сражение с...

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Албена Вулева в депресия: Нямам желание за живот

До къде водят черните магии на риалити фурията

Кой плаща за охолния живот на Кристин Илиева?

Моделката обвинена в изами с дарения

Джулка разбива с кичозен татус

Който не може да си позволи лукс си татуира...

Виж още от Издънки

Култура

Щраус Виена оркестър снимат с робот у нас

Филмовата звезда Марко ди Сапиа и сопраното Мириам Портман са сред солистите на Коледния гала концерт в НДК

Мисис Свят се снима в най-новия български филм

София Ская си партнира с Луиза Григорова в "Имало една война"

Павароти, Арета Франклин и Джуди Гарланд на кино

Ще бъдат излъчени в рубриката “А душата им пее”, част от Киномания 2019

Виж още от Култура

Fashionista

Бунтарката Рут Колева стана дама

Певицата сложи елегантна рокля заради Метрополитън опера

Надебелялата Ким Кардашиян се побра в супертесен тоалет

Компания на сексапилната риалити звезда правеха не по-малко магнетичните ѝ сестри Клои и Кортни

Prada и Adidas с обща колекция

Ще включва спортни обувки за жени и за мъже, изработени изцяло в Италия

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.