Ford нае бившата първа дама на Франция Карла Бруни за рекламен клип, в който тя се отказва от китарата си заради работа като треньор на мъжки футболен отбор.

Френското подразделение на американската компания, което се бори с местни марки като Renault и Peugeot Citroen, се надява, че Бруни ще вдъхнови французите да се отклонят от обичайната покупка на родни коли, както тя сменя професията си в клипа, предаде Ройтерс.

Компанията залага и на способността на Бруни да привлича потребителите. Бракът на певицата и бивша манекенка с президента Никола Саркози засили мнението на мнозина, че той е лидер, залагащ на показността, пише БТА.



Ford има дял от едва 4,3% от френския автомобилен пазар тази година спрямо 30% на Peugeot Citroen и 26% за Renault. Компанията посочва, че рекламата залага на репутацията и многостранността на Карла Бруни, а не на политическите й връзки.

"Тя е жена, която от топ модел стана певица и актриса и от социалист на думи - съпруга на десен президент. Със сигурност има риск, защото тя е белязана от политическата страна на брака си, но международната й известност е невероятен фактор, който ще направи кампанията ни забележима", заяви водещ PR експерт на Ford.

Бруни вече беше рекламно лице на италианския авто концерн Fiat, както и на модни марки.