И с раждането на второто си дете, Катрин доказа на целия кралски двор, че е идол за стотици момичета и жени във Великобритания.

На изписването на майката и бебето, погледите на всички - фенове, анализатори и фотографи, бяха насочени не само към малката принцеса, но и към нейната майка, пише bliasak.bg.

Визията на Катрин за пореден път предизвика истерия, като роклята, с която тя се появи за първи път пред хората - бяла с жълти цветчета, буквално за часове беше изкупена от магазините по лондонските улици.

Оказа се, че цената на роклята в ebay се е повишила с 58% след появата на Катрин в нея, а обувките й - с близо 100%.

Изглежда, че "ефектът Кейт" продължава да е не само актуален, но и силен. Със сигурност и занапред фирмите и модните марки ще се избиват, за да могат да я използват за свое рекламно лице.

Анализатори път предвещават, че подобна мания ще предизвика и малката Шарлот Елизабет Даяна, която тепърва ще създава модни трендове.