Международната поп звезда Кейти Пери е лицето на предстоящата Коледна кампания на H&M за 2015.

Кейти ще участва в глобалната телевизионна реклама и в печатната комуникация, която отбелязва зимния сезон в типичния за H&M стил - изпълнен с радост и уют за празниците. Кампанията ще стартира през ноември 2015.

"H&M бе една от марките, които за първи път ми дадоха възможност да развия своя личен стил. Продължавам да избирам и включвам различни дрехи и аксесоари от H&M в гардероба си през годините. Една от причините да обичам празниците е именно възможността да се обличаме по специален начин и да се чувстваме уютно, което H&M прави достъпно в ежедневието ни. Нямам търпение да покажем чудния свят, който създадохме с режисьора Йонас Акерлунд и Дан Джаксън", казва Кейти Пери.



"Много сме развълнувани, че Кейти Пери ще играе главната роля в нашата кампания за празничния сезон. Харесваме всичко в Кейти - от невероятния й талант и енергия до игривото чувство за личен стил," казва Пернила Волфарт, която оглавява Design отдела в H&M.

Кейти Пери е първата световна суперзвезда, която надмина 75 милиона дигитални сваляния на песните си, и водеща сред артистите в Twitter със 72 милиона последователи. Тя е единствената певица, която има пет хита №1 в класацията на Billboard от един и същ албум ("California Gurls", "Teenage Dream", "Firework", "E.T." and "Last Friday Night"), и е единственият артист до момента с два клипа ("Roar" и "Dark Horse") с над 1 милиард гледания във Vevo. В момента Кейти е на турне - Prismatic World Tour, което ще премине през Европа, Азия и Южна Америка.