Джордж Клуни, актьор обсипан с награди, млад баща и знаменит шегаджия, сега е и "предприемач, ударил джакпота".

"Касамигос" (Casamigos), марката текила, която Клуни основа с двама приятели през 2013 г., се е продала на гиганта в алкохолното производство "Диаджио" (Diageo), съобщава "Ню Йорк Таймс".

Реалната стойност на компанията достига 1 милиард долара: $700 милиона налични плюс още 300 милиона, когато в близките 10 години продажбите достигнат планираните равнища.

"Ако ни бяхте питали преди 4 години, дали имаме компания за милиард долара, не мисля, че бихме казали "да" - отбелязва Клуни в разпространено изявление. - Това (сделката) отразява доверието на "Диаджио" в нашата компания и нашето доверие в "Диаджио"."

Сделката превръща Джордж Клуни в един от най-преуспелите инвеститори сред знаменитостите.

Холивудски звезди често са се впускали в бизнес, създавайки или подпомагайки нови фирми. Сред тях са Кевин Спейси и Леонарди ди Каприо, налели пари в производителя на матраци "Каспър" (Casper), и Джъстин Бибър, който бе инвестирал в "Спотифай" (Spotify).