Крум подложи на безпощадна критика колегите си от поп жанра и хип-хопа, както и провелите се Музикални награди на БГ Радио, на които изпълнителите се изявяваха предимно на плейбек.

В позицията си, публикувана във facebook профила му, изпълнителят на "Пайнер" заявява:

"Гледах наградите на БГ Радио и съм удивен от изпълненията на плейбек. Надявам се шепата журналисти, които от известно време намират поводи да оплюват попфолк артистите, да са забелязали това. А не да търсят под вола теле по време на концертите ни. И да, когато Мария Илиева е по гащи на сцената, е имиджово, когато е попфолк звезда, това води до тотален упадък на обществото...

*Мария Илиева се разголи на наградите (Снимка: Булфото)

Крайно време е да се спре с изкуственото опорочаване на най-слушания жанр за сметка на други стилове. Нека всеки намира място под слънцето. В тая война май само едната страна воюва. Дори един от най-големите сайтове за видео споделяне се опитва да манипулира зрителския интерес.

Благодаря на феновете, които ме светнаха за нещо много странно – как се трият гледания на клипове на попфолк изпълнители. Не съм следял клиповете на колеги, но пък погледнах коментари под мой клип и останах потресен.

*Крум

А между другото, за тези които ще покажат и гледанията в youtube на поп и хип-хоп клипове, ще ги светна, че не е никак скъпо да си купиш милион гледания, никак дори. Цената ми я сподели мой приятел хип-хопър. Не, че няколко хиляди гледания ще накарат някой да слуша или да не слуша вкъщи песента ти, но е част от маркетинга, който продава. Още по-важно е да натрупаш гледания, ако пък имаш спонсор в клипа, на когото си обещал да удариш поне милион гледания. Тогава инвестицията за трупане на посещения си заслужава напълно, нали?

За текстовете няма да коментирам... Поздравявам ценителите на качествената музика с „Клати го, клати, бременно момиче, как ухаеш на аборт, под носа ти има бело...“

*Крум

Източник: signal.bg