Лазерната епилация вманиачи мъжете

11 октомври 2019 | 20:14
Прочетена
1603
 

През последното десетилетие все повече мъже се интересуват от външния си вид, а статистиката показва, че една от най-честите процедури, на които се подлагат е лазерната епилация. Противно на модата на необръснатите бради, господата обаче искат да поддържат гладко обръснати тела. Американско проучване сочи, че най-често представителите на силния пол искат да премахнат окосмяването на гърба, гърдите и раменете. Има и други области, в които този метод може да бъде особено ефективен, като например зоните на подмишниците, ушите и носа, обобщават от клиниката по естетична медицина Jewel Skin. Немалка част използват лазерното лечение и за премахване на косми по лицето и брадата. Това се разглежда и като по-дълготраен и по-ефективен начин да се отървете от космите по тялото завинаги, а и защо да се занимавате с недостатъците на бръсненето (като бръсначи и раздразнения), когато можете да получите удобството за гладка кожа денонощно?

Според търсенето и иновациите в тази сфера надминават очакванията ни. Изследователски екип създаде Duetto MT Evo - първата технология, която комбинира в едно два истински лазерни източника в перфектна синергия – Александрит и ND: YAG. Специално проектирана да осигури безопасни и дълготрайни резултати за всички типове кожа, новата технология е вече достъпна в столичната клиника Jewel Skin.

Апаратът е конструиран през 2016 г. от изследователски екипи с познания в квантовите процеси и медицината. Производителят, италианската компания Quanta System, е водеща за проучвания в областта на лазерите и оптиката още от края на 19 век. Компанията е безспорен лидер в производството на индустриални и медицински лазери. Създава първия арт лазер за реставрация на произведения на изкуството, използван във Ватикана за съхраняване на архиви. Нейни са и първите лазери, прилагани при научните открития на НАСА.

Иновацията на еволюционната технология е вътре-лазерното хомогенизиране на две лъчения със свръх висока за епилацията пикова мощност. “Позволява да избираме едновременно лъченията (различни дължини на вълната) и на двата лазера в прецизирани пропорции в зависимост от типа на кожата и пигментацията на космите на пациента”, обяснява специалистът от Jewel Skin Clinic Стефка Сиракова. Александритен лазер (755 nm) се миксира с лъчение от Nd:YAG лазер (1064 nm). Тези две доказали се в обезкосмяването лъчения работят в абсолютен синхрон за постигане на фантастичен ефект. “Александритната съставка въздейства в по-повърхностните зони и на по-светлите, фини и тънки косми. Докато Nd:YAG-овото лъчение има потенциала да унищожава по-дълбоко разположените фоликули. Nd: YAG е златен стандарт лазер за безопасна употреба върху кожа тип VI. По-ниската абсорбция на меланин при тази дължина на вълната го прави идеален за третиране и на най-тъмна кожа, тип IV до VI.” – обяснява как работи лазера специалиста.

Може би сте обмисляли лазерна епилация преди, но сте се отказали чувайки истории, които твърдят колко скъпо и болезнено е лазерното обезкосмяване. Въпреки това, технологията е напреднала толкова много, че много хора, завършили поне една сесия за епилация, разказват, че не изпитват почти никаква болка. Докато прагът на болка за всеки е различен и различните части на тялото са по-чувствителни от останалите, той все още е значително по-малко болезнен от колата маска.

Едни от последните проучвания твърдят, че годишно се извършват около 13 милиона процедури лазерна епилация в световен мащаб. Това прави обезкосмяването с лазер една от първите 3 нехирургични естетични процедури, които пациентите предпочитат и търсят ежедневно. При това над 56% от мъжете и жените планират да започнат лазерно обезкосмяване и да изоставят традиционните методи за премахване на нежелното окосмяване. Така мита, че тази процедура е типично женска отпада, защото делът на господата ползващи тази услуга се е увеличил драстично. 44% от мъжете изкачват тази терапия като втората най-популярна сред тях. 32.7% от хората на възраст между 19 и 34 години предпочитат епилация с лазер пред обезкосмяване с традиционни методи. Процедурата е любима и на над 40% от хората на възраст между 35 и 50 години, показва още проучването.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Камелия гола във ваната

Само парата прикрива най-милото й

Ето я голата Лейди Би! 6 години стои без секс?!

Първата БГ ар енд би певица е една от най-успешните корици на Playboy

Гери-Никол се предложи на Дани

Вземи ме завинаги, моли певицата

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Кака Лили ще става баба

Репортерката на bTV Елица Кънчева очаква първото си дете

Ето кой се крие под маската на Очите

Три артистични битки белязаха втория лайв на "Маскираният певец"

Антония Петрова работи за дъщеря

Тоца иска нейна двойничка

Николета Маданска не може да скрие бременността

Журналистката вече слезе от екран

Барбито на "Игри на волята" напусна

Ловците останаха без Ева

Фирмите на Златка Райкова закъсаха

Николета Лозанова обаче регистрира печалба

Децата с течен дезинфектант, а не с гел в раниците

Спиртното съдържание в продуктите трябва да бъде поне 70%, съветват „Активни потребители“

Chanel с модно шоу в замъка Шенонсо

Шоуто Métiers d'Art е в чест на всички майстори от модната къща

Сигнал за бомба осуети певеца Валентин Велчев

Младият изпълнител от "Пирин фолк" представи нов видеоклип

Преслава катери връх Вихрен (Снимки)

Певицата стигна до заветните 2914 м. с широка усмивка

Жените разделиха "Фермата"

Шефката Милена се навлече гнева на ратаите

Лора Караджова се поти на пилон

Ето така певицата сваля излишните кила след като роди

Маги Халваджиян разкрива тайните си срещу 12 лева

Продуцентът се събра с Рачков на нова сцена

Втори ранен напуска "Фермата" завинаги

Участниците притеснени, искат курбан

Мис Силикон става конкурс за дебеланки

Мариана Маринова стяга нестандартно еротично шоу с риалити елемент

Тв и Риалити

Кака Лили ще става баба

Репортерката на bTV Елица Кънчева очаква първото си дете

Барбито на "Игри на волята" напусна

Ловците останаха без Ева

Жените разделиха "Фермата"

Шефката Милена се навлече гнева на ратаите

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Миленита тъне в мизерия, брадърът Мъро я заряза

Певицата разпродава гардероба си, за да оцелее

Тони Дачева против маските в училище

Осиновената щерка на певицата е в първи клас

Дебора бясна на бащата на детето си

Не го показа дори на кръщенето

Виж още от Издънки

Култура

Мадона режисира биографичния си филм

Искам да предам невероятното пътешествие, казва поп иконата

Млад поет изписа платната на Яхнаджиев със стихове

Явор Янесовски и художникът провокират със среща между поезията, живописта и поколенията

Виж още от Култура

Fashionista

Chanel с модно шоу в замъка Шенонсо

Шоуто Métiers d'Art е в чест на всички майстори от модната къща

Каре и пепит-хит в зимната мода

Евгения Живкова представя колекцията си

Вижте шеметната Джорджина Родригес

Половинката на Роналдо впечатляваща на фестивала във Венеция

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.