Лазерната епилация вманиачи мъжете

11 октомври 2019 | 20:14
Прочетена
1744
 

През последното десетилетие все повече мъже се интересуват от външния си вид, а статистиката показва, че една от най-честите процедури, на които се подлагат е лазерната епилация. Противно на модата на необръснатите бради, господата обаче искат да поддържат гладко обръснати тела. Американско проучване сочи, че най-често представителите на силния пол искат да премахнат окосмяването на гърба, гърдите и раменете. Има и други области, в които този метод може да бъде особено ефективен, като например зоните на подмишниците, ушите и носа, обобщават от клиниката по естетична медицина Jewel Skin. Немалка част използват лазерното лечение и за премахване на косми по лицето и брадата. Това се разглежда и като по-дълготраен и по-ефективен начин да се отървете от космите по тялото завинаги, а и защо да се занимавате с недостатъците на бръсненето (като бръсначи и раздразнения), когато можете да получите удобството за гладка кожа денонощно?

Според търсенето и иновациите в тази сфера надминават очакванията ни. Изследователски екип създаде Duetto MT Evo - първата технология, която комбинира в едно два истински лазерни източника в перфектна синергия – Александрит и ND: YAG. Специално проектирана да осигури безопасни и дълготрайни резултати за всички типове кожа, новата технология е вече достъпна в столичната клиника Jewel Skin.

Апаратът е конструиран през 2016 г. от изследователски екипи с познания в квантовите процеси и медицината. Производителят, италианската компания Quanta System, е водеща за проучвания в областта на лазерите и оптиката още от края на 19 век. Компанията е безспорен лидер в производството на индустриални и медицински лазери. Създава първия арт лазер за реставрация на произведения на изкуството, използван във Ватикана за съхраняване на архиви. Нейни са и първите лазери, прилагани при научните открития на НАСА.

Иновацията на еволюционната технология е вътре-лазерното хомогенизиране на две лъчения със свръх висока за епилацията пикова мощност. “Позволява да избираме едновременно лъченията (различни дължини на вълната) и на двата лазера в прецизирани пропорции в зависимост от типа на кожата и пигментацията на космите на пациента”, обяснява специалистът от Jewel Skin Clinic Стефка Сиракова. Александритен лазер (755 nm) се миксира с лъчение от Nd:YAG лазер (1064 nm). Тези две доказали се в обезкосмяването лъчения работят в абсолютен синхрон за постигане на фантастичен ефект. “Александритната съставка въздейства в по-повърхностните зони и на по-светлите, фини и тънки косми. Докато Nd:YAG-овото лъчение има потенциала да унищожава по-дълбоко разположените фоликули. Nd: YAG е златен стандарт лазер за безопасна употреба върху кожа тип VI. По-ниската абсорбция на меланин при тази дължина на вълната го прави идеален за третиране и на най-тъмна кожа, тип IV до VI.” – обяснява как работи лазера специалиста.

Може би сте обмисляли лазерна епилация преди, но сте се отказали чувайки истории, които твърдят колко скъпо и болезнено е лазерното обезкосмяване. Въпреки това, технологията е напреднала толкова много, че много хора, завършили поне една сесия за епилация, разказват, че не изпитват почти никаква болка. Докато прагът на болка за всеки е различен и различните части на тялото са по-чувствителни от останалите, той все още е значително по-малко болезнен от колата маска.

Едни от последните проучвания твърдят, че годишно се извършват около 13 милиона процедури лазерна епилация в световен мащаб. Това прави обезкосмяването с лазер една от първите 3 нехирургични естетични процедури, които пациентите предпочитат и търсят ежедневно. При това над 56% от мъжете и жените планират да започнат лазерно обезкосмяване и да изоставят традиционните методи за премахване на нежелното окосмяване. Така мита, че тази процедура е типично женска отпада, защото делът на господата ползващи тази услуга се е увеличил драстично. 44% от мъжете изкачват тази терапия като втората най-популярна сред тях. 32.7% от хората на възраст между 19 и 34 години предпочитат епилация с лазер пред обезкосмяване с традиционни методи. Процедурата е любима и на над 40% от хората на възраст между 35 и 50 години, показва още проучването.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Радина Кърджилова наля пазва

Феновете във възторг от женствената актриса

Кичка възмути с чалга деколте

Певицата с предизвикателен тоалет

Биляна Йотовска свали горнището

Силиконката се пече в Занзибар

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Wosh MC показа как пълни саковете с пари

Позабравеният рапър подхвана бизнес

Жените предприемачи в Ковид ерата: дигиталните решения

URBO създаде софтуерна платформа за максимално дигитализиране на процесите в сървис сектори

Официално-Капките без Рачков тръгват на 22 февруари

Осем от предишните участници в шоуто се качват на сцената

Емилия показа палата, в който живее

Скастриха певицата, че имитира бившата жена на Башур

Защо орязаха Ирина Тенчева в „Черешката на тортата“?

Зрителите не видяха изненадата на бившата брадърка

Миодраг Иванов стана рус на 75 години

Легендарният водещ не страда от липса на женско внимание

Денислав Борисов загря като водещ на мястото на Хекимян

Арменецът закъсня близо 20 минути за сутрешния блок за първи път

Цитиридис показа как си търси работа

Съветват водещия да пробва при Слави

Нова телевизия остана без шеф

Ива Стоянова се оттегли веднага след продажбата на медията

Алекс Петканова изхвърча от работа

В новия сезон на "България търси талант" нейното място заема Крис Захариев

Модерна диета вкара Виктория Бекъм в болница

Дизайнерката предозирала с... риба тон

Жените на Зуека и Рачков с еднакви коли

Съпругата на Васил Василев получи луксозния автомобил за Коледа

Зуека потвърди-ще води без Рачков Капките

Актьорът чака с нетърпение февруари, когато ще започне шоуто

Тв и Риалити

Wosh MC показа как пълни саковете с пари

Позабравеният рапър подхвана бизнес

Официално-Капките без Рачков тръгват на 22 февруари

Осем от предишните участници в шоуто се качват на сцената

Цитиридис показа как си търси работа

Съветват водещия да пробва при Слави

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Мис България пребори ковид-19 без антибиотик

Теодора Мудева прихванала вируса от гаджето

ШОК! Дони лъсна в женски дрехи

Музикантът тежи едва 50 кила

Кристиан Костов заплашва китайци със съд

Инфлуенсърска война се заформя

Виж още от Издънки

Култура

Мат Деймън ще участва в новия Тор

В „Любов и гръмотевици“ се включва и Натали Портман

Рут Колева издирва високи жени

Певицата набира статисти

Виж още от Култура

Fashionista

Риана ни предлага... бельото си

По случай Свети Валентин

От Преслава до Рая Пеева-всички без гащи

Сексапилните рокли създават впечатление че ВИП-аджийките нямат бельо

Синът на Златка стана манекен

Плеймейтката все по-често го показва в социалните мрежи

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.