Ироничното чувство за хумор на американския дизайнер Джеръми Скот проработи още с първата му колекция за италианския бранд Moschino.

Публиката буквално изпадна във възторг от перифразирането на отличителните знаци на McDonald's и Sponge Bob в моден фетиш, а претендиращите за статус на модни икони дами побързаха да се обзаведат с култовите аксесоари от колекцията за следващия студен сезон, пишат от eva.bg

Изненадите на Джеръми обаче не спират. За лице на кампанията есен-зима 2014/ 2015 той покани супермоделът от 90-те Линда Еванджелиста.



Почти легендарната муза на фотографа Питър Линдберг вече блести на първите черно-бели рекламни кадри, а ние с нетърпение очакваме продължението – защото как Линда ще представи новия фастфууд-шик на Скот е повече от любопитно.