Преглед на рекламните кампании за сезон пролет/лято 2011 дава да се разбере кои са най-предпочитаните лица за предстоящия моден сезон.

След успеха на кампанията есен/зима 2010 г., когато много от познатите лица от модната история се завърнаха триумфално, редица марки избраха по-зрели модели за свои рекламни лица. Най-забележителното завръщане е на Ясмин Ле Бон, която на 46 години е новото лице на модна къща Мосчино.

Още една зряла жена, 46-годишната Кристен МакМенами участва в рекламната кампания на Луи Вюитон. Есенно-зимната кампания на марката миналата година с трио известни манекенки на различна възраст (Кристи Търлингтън, Карен Елсон и Наталия Водянова) се оказа печеливша формула. Поради това творческият директор Марк Джейкъбс реши да я повтори и в новата рекламна кампания, като на Макменами партнират Ракел Зимерман и Фрея Беха Ериксън.

Моделите "ветеранки", които неотдавна станаха майки, Каролина Куркова и Жизел Бюндхенсъщо присъстват осезаемо този сезон. Куркова участва в две големи кампании (на Ботега Вента и на Максмара), а Бюндхен стана лице на Баленсиага. Роберто Кавали избра френския модел Летисия Каста и Малгосия Бела.

Неотдавна Жизел Бюндхен сподели в ексклузивно интервю за HotNews.bg, че в момента неин приоритет е сина й Бенджи, но може би ще се завърне на модния подиум. Е, очакваме бляскавото завръщане на красавицата и рекламната й кампания за Баленсиага.