Дъщерята на Мадона - Лурдес, която е студент по сценични изкуства в Университета на Мичиган, стана едно от четирите лица в рекламната кампания на новия аромат на Стела Макартни.

19-годишната Лурдес ще се появи в компанията на актрисата Амандла Стенберг, канадската певица Клеър Буше, по-известна като Граймс и Кения Кински-Джоунс, дъщеря на актрисата Настася Кински, предаде БГНЕС.

Новият аромат на британската дизайнерка ще се нарича „Pop”. Макартни призна в интервю за WWD, че е избрала Лурдес за рекламата, защото е „влиятелна млада жена”. „Познавам Лола от деня на раждането й.

Невероятно преживяване е да виждаш как расте и как се превръща във вдъхновяваща млада жена. Това е първата й кампания”, сподели дизайнерката за дъщерята на Мадона. Маккартни добави, че е избрала всички четири модела заради силата на характерите им и влиянието им сред поколението, живеещо в социалните медии.