MDNA среща KKW - под този надслов се проведе събитие в Лос Анджелис, на което двете знаменитости представиха първия си общ бизнес проект - MDNA Skin и KKW Beauty. Както се подразбира става въпрос за козметика и красота.

Мадона публикува тийзър към рекламата на страницата си в Instagram. 59-годишната поп легенда пусна черно-бяло видео, което озаглави When Worlds Collide.

"Успяхме да извлечем стволови клетки и да сложим всичко на едно място". Така промотира певицата своя Reinvention Cream.

Серията за грижа за кожата на Мадона се продава в Азия от 2014 г., но вече може да бъде открита в луксозните магазини Barney's в САЩ.

В нея има шест продукта и аксесоари на цена от 50 до 600 долара.

От своя страна Ким наскоро пусна на пазара суперуспешна серия от парфюми и декоративни козметика, пише lifestyle.bg