Мадона пее на "Евровизия" срещу 1 милион

10 април 2019 | 10:38
Прочетена
1556
 

Две песни срещу хонорар от 1 милион долара – такава ще е равносметката за Мадона в рамките на участието й в тазгодишното издание на конкурса Евровизия. Поп дивата ще се качи на сцената в Expo Tel Aviv на финала на 18 май, като меломаните ще кършат ханш на изпълненията й между представянията на отделните държави в конкурса.

Преговорите с Мадона стартираха още в началото на февруари. Нейните представители обаче потвърдиха участието й на Евровизия чак сега, а в причина за забавянето на новината се превърна скандал, свързан със сетлиста на звездата, пише Монитор.

Дара: Избирам мъжете по интуиция и душа

Очаква се скандалната блондинка да изпее две парчета в Тел Авив – хит, чието заглавие все още се пази в тайна, и нова песен, част от предстоящия й албум. Именно около все още неиздадената музикална творба се заформи спорът между Мадона и организаторите в Израел. Изпълнителката на Beautiful Stranger настоявала да изпее песен с политическо послание, а след отказ от страна на екипа зад конкурса в Тел Авив, заплашила, че ще прекрати преговорите за участието си.

Предвид факта, че представителите й към днешна дата потвърждават ангажимента, това вероятно означава, че организаторите в крайна сметка са успели да цензурират творческите й намерения. Официален коментар по въпроса обаче все още няма от нито една от страните.

Това не е първият скандал, в който се забъркват израелските представители на Евровизия. Към момента текат редица петиции срещу конкурса и по-конкретно – срещу държавата, в която ще се проведе след малко повече от месец. Над 170 шведски артисти вече сложиха инициалите си върху подписка срещу настоящото издание.

„Ние, шведските културни дейци не можем да гледаме тихо как Израел използва конкурса, за да прикрие престъпленията си срещу палестинците. Броени дни, след като страната спечели Евровизия през май 2018 г., армията й уби 62-а палестинци, които протестираха заради окупацията на Газа. Шест от убитите бяха деца“, пише в изявлението на творческата гилдия в Швеция.

Зовът на артистите за бойкот обаче не е чут от собствената им държава, която в крайна сметка излъчи свой представител за конкурса през май в лицето на Джон Лундвик. Особен натиск усеща дори английската телевизия БиБиСи, която ще излъчи Евровизия. Призив от британската артгилдия бе отправен и към нея за игнориране на музикалното събитие от програмата й.

Това даде тласък на следваща петиция, подписана от над 11 хиляди души из цяла Европа, които настояват обществените им телевизии да бойкотират Евровизия. Срещу конкурса се обявиха и над 60 международни организации на общностите с различна сексуална ориентация (LGBTQ) из Стария континент.

Кристиян Костов с рекорд в Китай

Проблеми, оказва се, има и на организационно ниво. Според израелското издание Haaretz, местният екип на конкурса среща огромни трудности, като все още под въпрос е дали ще има средства за подсигуряването на охрана и транспорт за Евровизия.

„Отговорността за финансирането се прехвърля между отделните министерства – на културата и спорта, комуникациите и финансите“, казват още от изданието, като допълват, че именно това е причината за рекордно високите цени на билетите за събитието – между 415 и 550 долара.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Най-едрогърдата чалгарка изкушава на плажа

Юнона има най-скъпия силикон

Мариана Маринова изгори деколтето

Моделката почива на планина

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Алекс Сърчаджиева влиза в любим сериал?

Актрисата смени прическата

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

Ето как Юсеин Болт кръсти дъщеря си

Наследницата му се роди преди 7 седмици

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Алекс Сърчаджиева се теши с гръцко

"След много лошо идва много добро", заяви безработната водеща

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Килата се предлага на Васко Кеца

Ще има ли дует между двамата?

Бременната Петя Дикова насърчава бъдещи майки

Тя и Мария Илиева, Юлияна Дончева и Дидо от D2 са лицата на четвъртото издание на кампанията „Направи го сега”

Щерката на Благо като две капки вода с мащехата

Златка и Йоана демонстрираха близост

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Дара: Нямам гадже

Певицата влиза в модата

Мария Игнатова сменя Венета Райкова

Бившата господарка на ефира отива в bTV

Тв и Риалити

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Силвена Роу се показа с пораснали корени

Готвачката издава тайни как да не побелеем

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Фенове недоволни от Гери-Никол

Почитателите й буквално са извън релси от недоволство

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Мариана Попова в поредна грозна разправия

Обиждат я на грозна и не можеща да пее

Виж още от Издънки

Култура

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Катето Евро и синът й със собствено шоу

Ще предават на брега на морето в Созопол

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.