Модната линия на Мадона и дъщеря й Лурдес пожъна голям успех и отбеляза високи печалби.

Дали обаче ще се случи същото и с новия й аромат от бранда "Истината или се осмеляваш" (Truth or Dare) не е ясно.

Недоброжелатели са успели да пуснат в интернет един от рекламните постери на парфюма, който все още не е реализиран. Това разваля ефекта на изненадата какво е подготвила Мадона за почитателите си и може би ще намали продажбите на продукта.

На плаката се виждат две изображения на певицата - в анфас и профил. Цветовете са в черно-бяло, Мадона е с характерното ярко червено червило, а цялата й визия напомня за клипа й към песента Justify my Love.

Truth or Dare е втора модна линия на кралицата на попа, насочена към жени от 25 до 50 години. Певицата споделя, че от години е била насърчавана да пусне своя собствена модна марка, но чак сега се е осмелила и е намерила правилните партньори в лицето на Iconix Brand Group Inc.

В началото на годината се очаква брандът да бъде официално реализиран и всички очакват да постигне голям успех и популярност, пише в. "Новинар".

Що се отнася до модната линия Material Girl, кралицата на попа не крие, че тя е изцяло ръководена от 15-годишната й дъщеря. Мадона се опитва по този начин да научи Лурдес на отговорност и инициативност.