Мария Илиева с обещана победа в "Капките"

06 март 2019 | 11:24
Прочетена
2551
 

Певицата Мария Илиева ще спечели седмото издание на "Като две капки вода", защото е фаворитката на продуцента на шоуто Магърдич Халваджиян. Мълвата се носи в телевизионните среди откакто е тръгнало шоуто преди седмица и половина.

"Марчето е голяма слабост на Маги и той със сигурност иска да даде победата на нея. Двамата са изключително близки и самата тя си е отворила устата, още при подписването на договора за участието й в "Капките", разказват усведомени. След последния лайв този понеделник, мнозина смятат, че Илиева се толерира прекалено очевадно. Последно тя се превъплати в образа на Софи Маринова, но имитацията й не беше особено впечатляваща, а в същото време получи най-големите похвали и възхвали от "журЕто". Изненадващо беше и това, че изпълнителката на "Нищо" обра и зрителския вот, макар имитациите на Тита и Милко Калайджиев да бяха доста по-ярки и впечатляващи.

Както всяка година така и тази, прави впечатление, че имитациите на много от участниците са нагласени. Това още повече бие на очи, след като писателят-певец Папи Ханс другата седмица ще се въплати в образа на бившата си пиар изгора Дара. Още при старта на предаването пък колегата му Стефан Илчев влезе в ролята на Марая Кери, която е безспорен идол на бургазлията. Още като начинаещ изпълнител той влизал в образа на световната знаменитост, а приятелите му били изключително впечатлени от перфектната му имитация. Талантът дори се е запознавал лично с гласовитата дама на нейн концерт.

Тези два образа далеч не са единствените нагласени от продуцентите. На следващия лайв ще се наложи да видим Петя Буюклиева като Лейди Кака. Защо този "дуел" ни препраща към миналогодишната изява на Маргарита Хранова като Гери-Никол? Г-н Халваджиян обича да усмива и провокира по-възрастните участници, давайки им образи, в които да се правят буквално на чучела, имайки предвид, че не са първа младост. Вярно Петя е известна с ексцентричния си имидж, но помните ли как една от малкото победи в миналогодишните "Капки" на Марги Хранова бе именно като Гери-Никол. Образ, с който естрадната певица стана повече за посмешище.

Фенове на продукцията на Нова телевизия се възмущават и от това, че всяка година в "Капките" се наблюдават дежурните лица от малкия екран. Папи Ханс буквално се прехвърли от "ВИП Брадър" в музикалното предаване. Тита пък е в играта благодарение на Криско, който я менажира. Мария Илиева е кадър на "Х Фактор", където беше жури. Петя Буюклиева е обиколила всички риалити шоута - от Биг Брадър до Музикална академия. Да не говорим за "журЕто", което е несменяемо, както и водещите Димитър Рачков и Васил Василев-Зуека.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

пълна пародия
06 март 2019 | 15:29

това не беше имитация, а пародия , мария илиева прекали с лиготиите ,не и се получи - пълен отврат и пародия - гола вода

Джунка от Обеля
06 март 2019 | 13:17

Толкова много приказки, за да не кажете нещо смислено! Бадева се хабите.

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Мис България се пусна по бански

Чушева явно се опитва да привлече внимание към тялото си след скандала с лицето

Мис Плеймейт закусва гола

Кой мачка чаршафите до Михаела?

Черната Златка показа задница

Плеймейтката се пусна по прашки

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Лили Иванова с писмо от Левски

Примата благодари на футболистите

Митко: Тепърва ще видим дали имам бъдеще с Красимира

Калайджиев напусна "Фермата" на крачка от финала

Голям гаф на финала на "Маскираният певец"

Михаела Маринова като Гарвана спечели шоуто

"Откраднат живот" се сбогува с Евгения

От седмица продуцентите работят по новия, девети сезон

И Мис България 2015 стана майка

Марина Войкова съобщи благата вест

Златка Димитрова става тв водеща

Броени дни след като спечели приза за "Моден инфлуенсър на годината" на Code Fashion Awards 2019 Златка Димитрова стартира нов проект

ЕКСКЛУЗИВНО: HotNews разкри КОЯ е Розата

Певицата Роберта не се крие зад тайнствения образ в "Маскираният певец"

Гущерова показа палата

Светлана се похвали със снежната приказка в двора на къщата им с Хриcтиян

Гринго забули Софи

Разведеното семейство щурмува Дубай

Новата Мис България купонясва с гайди

Радинела Чушева се оказа фен на 100 кила

Бившият на Гери-Никол отвърна на удара

След като певицата показа, че има ММА боец до себе си

Галена и Ивайла Бакалова се надцакват с лукс

Певицата е на турне в Щатите, а моделката в Дубай на почивка

Вижте извънземната сцена на Евровизия

Конкурсът е през май догодина

Наталия и Биляна се връщат в "Откраднат живот"

Сериалът свършва на 6 декември

Тв и Риалити

И Мис България 2015 стана майка

Марина Войкова съобщи благата вест

Златка Димитрова става тв водеща

Броени дни след като спечели приза за "Моден инфлуенсър на годината" на Code Fashion Awards 2019 Златка Димитрова стартира нов проект

Къцамун и истеричната Мегз на една маса

Задава се новия сезон на "Черешката на тортата"

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Миро към Слави: Колко те обичам

Певецът пя на плейбек

Елен Колева продава парфюми

Актрисата стана онлайн търговец

Андреа и Галин се хванаха за гушите

Всичко за скандала между двамата изпълнители

Виж още от Издънки

Култура

Алма излезе извън контрол

16-годишната певица с най-силен музикален дебют за 2019-а

Култовите диви от En Vogue с концерт у нас

Spice Music festival 2020 води още Bomfunk MC's, Double You, Mr.President и още много звезди на 90-те

Шампанско и 5000 сърца за "Щраус Виена Оркестър" в София

Спектакълът бе заснет на DVD, което ще бъде издадено на глобален пазар

Виж още от Култура

Fashionista

ДА или НЕ? Гришо сложи розов пуловер

Спортистът ни блесна на ревю на Dior

Армани кавалерства на Джулия Робъртс

В Лондон бяха раздадени британските модни награди

Формула 1 пуска свои парфюми

колекцията излиза през март догодина

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.