Мария Силвестър е номер едно в родния ефир, показват последните статистически данни за рейтингите на телевизиите.

Водените от нея предавания на Би Ти Ви "България търси талант" и "Бригада нов дом" се оказват истински хит за българската аудитория. Първото помете всякаква конкуренция в неделя вечерта, а второто - снощи.

Социално-строителният проект привлече почти два пъти повече млади хора в сравнение с втората в класацията телевизия - Нова, по която в същото време стартира новият сезон на "Кошмари в кухнята". Над милион зрители избраха да проследят по Би Ти Ви историята на семейство Махитци, които, въпреки усилията си, живеят на границата на екзистенциалния минимум. С помощта на водещата и на бригада от най-добрите строители съдбата на Маргарита и нейните деца, както и на още пет семейства, ще бъде променена и всички те ще се сдобият с мечтания уютен дом.

В четвъртък вечер зрителите видяха началото на приказката за семейство Махитци, а всеки четвъртък ще стават свидетели на динамичната промяна в живота и на останалите герои.

38% от аудиторията е проследила първи епизод на „Бригада нов дом" по данни на ГАРБ. Броят на зрителите на Би Ти Ви във времевия интервал 21,30 - 22,30 часа е 2,1 пъти по-голям от този на Нова, която по данни на конкуренцията е привлякла едва 18,2% от аудиторията. Зрителският интерес към социалния проект нараства постепенно след старта му, като пикът на интерес от страна на аудиторията достига 1 122 489 души (около 21,45часа.