Музикална компания „Пайнер“ е едно от малкото „предприятия“, в което се предлагат работни места на корем, на едно от което ако искаш да си, трябва да приготвиш много пари.

Димитровградската фабрика за чалгаджийки не действа по традиционната схема, по която се бачка по света и у нас – труд срещу заплата (и слава в случая), а по тази – „нека креватен спонсор да извади една тлъста сумичка, с която да се покрият разходите на ръководството по служителя, но да не се забравя, че голяма част от парите трябва да отидат при шефа“.

В този ред на мисли Мария Гущерова се разглобява по участия, води мъжа си поетапно, но пък сигурно - към фалит, заради едната популярност и парадирането с власт и банкноти. Целият този процес ще се събере в един предмет – най-признателната и бляскава статуетка от Годишните награди на ТВ „Планета“, която ще попадне в ръцете на най-„заслужилата“.

Или по друг начин казано – призът отива при фолк фурията, чийто спонсор е извадил повече пара. Първи път, втори път, трети път? Продадено! Пайнерската 2015 година е продадена на Мария, съобщи предсрочно „Всеки ден“, цитира hotarena.net.

Отварачката иначе трудно изпява два тона, твърдят потресени нейни колежки,които са бесни и дори са готови на бунт срещу миньончето.



Мария от години драпа за най-желания приз в чалгата, но той напълно логично все й се изплъзва. Всяка година тя си тръгва от церемонията с празни ръце или най-много с награда от някоя „измислена“ категория, колкото да не е без нищо. Сега обаче се говори, че г-жа Гущерова се е разбрала лично с големия шеф – Митко Димитров – Пайнера, че именно тя ще е Певицата на годината.

Злите езици даже твърдят, че благоверният й Християн е броил солидна сума, само и само да дадат на жена му мечтаното отличие. Тя пък от своя страна му обещала, че инвестицията ще му бъде изплатена.

Мария се сцепвала от участия по чалготеките, за да докаже, че парите не са дадени напразно. Както вече писахме, тя отново се върна на сцената и в момента към нея има сериозен интерес.

Междувременно в „Пайнер“ още отсега тече масирана кампания в полза на Мария. Новата й песен се върти нонстоп по телевизия „Планета“, а снимките й са опънати на всички официални страници и сайтове на компанията. От „Планета“ коментираха, че такова внимание се оказва на всеки изпълнител с нова песен или нов албум, а Мария има и двете. Ясно обаче се вижда, че към нея отношението е по-специално, отколкото към нейните колеги.

Във фолк средите коментират, че Мария никога не би станала Певица на годината с честно гласуване. „Тя няма достатъчно фенове, за да гласуват за нея. Пред Галена и Преслава, че даже и пред Джена, шансовете й са нулеви“, смятат запознати. Обикновените чалга маниаци са на мнение, че Отварачката е прекалено надута и високомерна, освен това завиждат за лесния й живот с мъж милионер. „Ако стане Певица на годината, ще докаже, че тези награди са нагласени“, коментират много от тях.