"Модерно е да се чете" подкрепя българското

22 октомври 2020 | 15:16
Прочетена
1527
 

Тази есен „Модерно е да се чете“ се завръща с нова кампания, с която ще зарадва последователите си в социалните мрежи, с книги подаръци от български автори. Кампанията в подкрепа на родните поети и писатели, както и техните издателства, ще продължи в рамките на няколко месеца, през които ще бъдат раздадени десетки книги. Всички комплименти ще бъдат предоставени от издателствата, които прегръщат идеята на „Модерно е да се чете“.

Авторите, чиито творби ще бъдат представени са Татяна Гишина, Гергана Лаптева, Петър Голийски, Енчо Керязов, Светлозар Желев, Станислава Айви, Рене Карабаш, Николай Терзийски, Яница Радева, Любомир Калудов, Д-р Владислав Цветанов, Цветан Тодоров, Захари Карабашлиев, Алек Попов, Момчил Николов, Моника Василева, Людмила Нинова, Даниел Пенев, Емилия Дворянова, Кристин Димитрова, Иван Кръстев и Стивън Холмс.

Всяка седмица ще се провежда и интервю - лайф в Инстаграм с един от авторите, които ще бъдат представяни повреме на кампанията. За тези, които не са успели да се включват в живата връзка, интервюто ще бъде публикувано в IGTV на профила на @modernoedasechete в Инстаграм.



Не случайно инициативата ще продължи през целия есенно-зимен сезон, период, в който българското книгоиздаване ще е в сериозно затруднение, заради пандемията от COVID-19 и последвалия спад в продажбите на книги през последната половин година. Организаторите излизат с призив да се четат повече творби от български автори, а по време на кампанията ще бъдат представени, както нови, така и утвърдени родни писатели.

„Модерно е да се чете“ стартира през лятото на 2019г. с подкрепата на над 30 популярни личности, които застанахата зад кампанията, като си направиха снимка с любима книга и тагнаха #modernoedasechete.

През лятото на 2020г. организаторите на един от най-успешните летни културни фестивали „Арт Поток“, който се провежда в Царево и Лозенец, отново подкрепиха „Модерно е да се чете“.

Кампанията се осъществява с безвъзмездната подкрепа на ПР агенция „IGM“ и фирмата за дигитален маркетинг -„Hashbook”.

Всеки желаещ да получи книга, може да участва в игрите ни в социалните мрежи Инстаграм и Фейсбук.

Профили на „Модерно е да се чете“ в социалните мрежи:

https://www.instagram.com/modernoedasechete/

https://www.facebook.com/modernoedasechete/
 

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Теодора Духовникова цъфна по бански

Актрисата е абсолютно натурална и без грим

Вики Джумпарова гола и много бременна

Моделката става мама за втори път до дни

Михаела Филева показа какви прелести крие

Певицата се пусна по бански от Закинтос

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Италиански тенори канят на концерти в България

Четиримата ще изпълнят най-известните арии от опери

Део проговаря за брака и дрогата

„Как се стигна до тук“!? пита Деян Славчев в автобиографичен спектакъл

Ето кои са победителите на "Бургас и морето"

Драгомир Драганов представи участниците

Без Кулио и Maxi Jazz на SPICE Music Festival, но има и нови имена

Фестивалът посреща B.G. The Prince of Rap, Ингрид и TURBO B от SNAP

Маги Джанаварова проговори за специален човек

Вижте на кой изпълнител се обясни в любов

Въртят Дара в над 20 страни

Мощна песен и зверски клип е новото от певицата

Алекс Сърчаджиева и Цветана Манева канят в Царево

Фестивалът на изкуствата започва утре

Лирой от Prodigy: Музиката на 90-те беше свежа, нова

"Freedom to party - мисля, че това мото описва най-добре 90-те", казва музиканта, който ще видим на Spice Music Festival

E-TYPE с Дони и Момчил на SPICE Music Festival

На сцената ще видим още диджей Бобо, Кулио, Нана и много други евро денс звезди

Кеца с бутиков концерт в Слънчев бряг

Ден след него купонът в Bedroom beach ще поеме Mahmut Orhan

Блатечки брани Синеморец от бетона

Вачкова и Кърджилова също се включват в инициативата

„Сигнал“ и „Фанданго“ забиват на Марина Диневи за Джулай морнинг

Посрещат ВИП гостите с ексклузивната серия вина Face 2 Face

След голото дупе Рут Колева завладя и MTV

Певицата с ремикс на хита си Salty

Тв и Риалити

Филипа Иванова от БНТ показа сина си Филип

След като родила, новинарката искала да се връща на работа

Натали Трифонова танцува с Поли Генова

Певицата пет пъти извикана на бис

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Защо Владо Карамазов няма да се ожени във Филипините?

Актьорът уж търси булка на другия край на света

ЗАЩО Мария Бакалова е по-голяма от Шарън Стоун в Кан?

"Не е готова за звезда", категоричен е почитателя Тодор Петров

Дани Петканов нацвъка голата Алекс (Снимка)

Така ли се търсят рекламодатели от инфлуенсърското семейство?

Виж още от Издънки

Култура

Италиански тенори канят на концерти в България

Четиримата ще изпълнят най-известните арии от опери

Део проговаря за брака и дрогата

„Как се стигна до тук“!? пита Деян Славчев в автобиографичен спектакъл

Ето кои са победителите на "Бургас и морето"

Драгомир Драганов представи участниците

Виж още от Култура

Fashionista

Трейлърът на филма за Gucci възхити индустрията

Ридли Скот отваря вратите на Домът на Gucci през ноември

Уникален моден сайт с топ намаления на висок клас марки влиза в БГ

В BestSecret пазарувате Versace, Dolce & Gabbana и Maison Margiela на топ цени

Мария Бакалова шашна с тоалет в Кан

Родната звезда отново се коалира с Louis Vuitton

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.