Моника Валериева издуха Лозанова

30 март 2017 | 09:38
Прочетена
3095
 

През последните седмици в интернет пространството се проведе любопитна анкета.

Резултатите наредиха плеймейтките по това коя печели най-много доходи от ,,истинска работа“. Няма информация за момичетата, които са участвали в конкурса и след това са придобили охолен живот, апартаменти и коли чрез съпруг, любовник или гадже. На 1-во място по успешен и доходоносен бизнес е Моника Валериева.

Моделката, която преди години направи модна линия, след което я популяризира и продаде, запази фирмата си и чрез нея сега е собственик на бранд за мигли, които се предлагат в Дубай. Дава се представителство и за цяла Европа.

За месец откакто са на пазара, моделката е заляла мрежата, като едни от най-популярните ни български се щракват с продукта й. Обявена цена няма, но от наши източници научихме, че кутийката е около 30 лева. Освен печелившата находка, моделката е и участник в дистрибуцията на луксозно шампанско, но там имало поне още две собственички. Моника е и съдружник, освен рекламно лице и на козметични хапчета.

Освен бизнеса си, моделката публикува редовно рекламни постове на продукти, от които взима хонорари. Е, явно известността докарва доходи. Преди време участничката във ВИП Брадър беше споменала, че има сериозен страх от обвързаност и е много отворена към света. Засега не си представяла някой да я укротява. Явно това е причината за амбицията и да поддържа луксозен начин на живот. Не изключваме, че няма мъже до нея, които да й помагат, но засега не е обявила мъж до себе си. На 2 място изненадващо се нарежда Николета Лозанова.

Тя била устроена в живота от бившия си съпруг, на когото роди дете. Говори се, че има мезонет и луксозен автомобил, подарък от Валери Божинов. Като изключим това, моделката води всяка седмица своето предаване, откъдето взима една доходоносна заплата. Плеймеитката е рекламно лице на почти всичко в България и всеки нейн пост е рекламен, за което естествено и се заплаща.

Профилите й във фейсбук и инстаграм са и заринати от реклами и е най-търсената за тази услуга. Тя има около 350 000 последователи и това я прави една от най-желаните рекламни лица. Във врата и диша само Моника Валериева, която има 130 000 последователи. Видима конкуренция няма, защото втората от година се опитва да се оттегли от публичността и да прави бизнес. Както за всички модели и плеймейтки и за участничките в класацията има слухове, че предлагат и по-елитни услуги, но това или е минало, или е една доста скъпа 4-5 цифрена сума, тъй като е изключено при техния месечен доход, да са верни подобни слухове. Засега липсват хвалби от българския елит и богаташи, че са били спонсори на някоя от тях.

3-то място заема Златка Райкова. Тя е едно от старите лица на конкурса и отдавна се е оттеглила от бранша. Каквито и слухове да е имало за нея и многобройните и любовници, в момента Златка е сериозно обвързана с доста по-малко заможен и по-млад мъж от нея. Моделката стартира собствена линия за дрехи и по наши данни е доста успешна, защото я предлага на нормални, дори евтини цени. За другите участнички в конкурса на Плейбой няма данни за сегашна работа или участия. Светлана Василева, Ася Капичкова и Златка Димитрова са също популярни имена, но освен с хуманна дейност и лични фотосесии, не показват да развиват бизнес.
 

http://hotnews.bg/n/monika-valerieva-e-sukrushena.120392.html

Свързани новини

Галерии

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Деси Фотосесията разчекната за ЧРД

Плеймейтката празнува в Доминикана

Диляна Попова с голи гърди

Моделката показа естествен бюст

Джей Ло запали мрежата

Вижте стегнатото тяло на 50-годишната звезда

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

След златен бутон, сега и златна престилка

MasterChef ще я даде на трима щастливци

Емилия проговаря утре

Певицата си направи невероятна реклама с помощта на мъжа си

Алекс Сърчаджиева ходи с млад колега

Боян Арсов се увърта около вдовицата на Ласкин

Мис България: Конкурсът е фалш

Радинела Чушева скочи на Ирина Папазова

Разкриха коя е новата на Калин Врачански

От близо две години актьорът се среща с художничка

Лили Клюкарката се сгоди с пръстен за 5 бона

Най-после бизнесменът й предложи брак

Иво Аръков: Бил съм и готвач, и спасител

Надявам се "Съни бийч" да стигне по успех и популярност емблематичния за този жанр сериал "Спасители на плажа".

Рая Пеева наивно: Явор се промени, вече е домошар

Актрисата отрече да се е омъжила за колегата си

Поли Гергушева най-после се сгоди

Водещата съобщи новината, че ще вдига сватба с бизнесмена Мечкуев

Венци Венц заби балерина

Рапърът и новата му се разкриха

Жената на Зуека го ревнува лудо

Следи го изкъсо и е все до него

Ева Кикерезова проговори за раздялата с бившия си

"Не ми се е налагало сама да търся работа", разкри в "Черешката" кадърът на БНТ

Кобилкина свали сутиена

Сесколожката е на ваканция в Бали

Златка Райкова сватосала Гери-Никол с ММА боеца

Даниел Илиев упорито налазил певицата

Тв и Риалити

Над милион и сто хиляди гледаха "Съни бийч"

Българската продукция завладя близо 39% от телевизионната аудитория в петък вечер

Евгени Будинов стана татко за втори път

Актьoрът сподели първи снимки на бебето

Вижте Галка от "Каризма" на 41-а

Певицата избягала от България заради любов и нови емоции

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Мис България: Конкурсът е фалш

Радинела Чушева скочи на Ирина Папазова

Иво Аръков: Бил съм и готвач, и спасител

Надявам се "Съни бийч" да стигне по успех и популярност емблематичния за този жанр сериал "Спасители на плажа".

Тризначките се обиждат грозно във Фейсбук

"Помаче" – така Надежда нарича своята племенница

Виж още от Издънки

Култура

Ето какви ги върши Дара в Италианския лицей

Със Саня Армутлиева показаха света на музикалната индустрия

Играят за първи път в София легендарен мюзикъл

В "Чикаго" играят Мариан Бачев и Борислав Веженов

Отиде си първата изпълнителка на "Камино"

Ирина Чмихова е учителка на Марги Хранова, Есир Дюран и Мая Нешкова

Виж още от Култура

Fashionista

25 нови цвята за коса показват в Пловдив

Стилисти от цял свят се включват в кауза за кръводаряване на Италианския фестивал на красотата и прическата

Ето го новото лице на Chanel No. 5

Френската актриса Марион Котияр ще представя новата кампания

Бившата кралица на Малайзия продава сватбената си рокля

Мис Москва Оксана се разведе скоростно с мъжа си Мухамад

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.