Само два дни след като се появи на бял свят, новата песен на Азис „Мотел” събра 1 035 235 гледания в YouTube.

Успехът на парчето идва година и половина, след като фолкидолът пусна предходния си сингъл „Хабиби”, превърнал го в един от най-оборотните имена на клубната сцена на Балканите. „Не знам дали „Мотел” ще има същия отзвук. Цифрите обаче посочват, че песента набира популярност доста по-бързо от „Хабиби”, обясни пред Нова Костинбродският славей.

Премиерата на парчето се състоя този понеделник, а датата беше избрана от астроложка, с която Азис се съветва за всички важни събития в живота си. Песента била готова две седмици по-рано, а Васко я записал докато лекувал тежък вирус с антибиотик. За снимките на видеото той събира близки и познати, а останалата част от хората, които виждаме в клипа на „Мотел”, са статисти, които пътували от Видин специално за проекта.

„Аз не влагам много средства във видеата си. Когато правиш нещо пищно, сякаш се опитваш да компенсираш слаба песен. Аз нямам такъв проблем. Бюджетът за „Хабиби”, например, беше 1400 лв”, добави още изпълнителят на „Сен Тропе”.

Видеото към „Мотел” му струвало около 2000 лв., а оскъпяването се дължи на факта, че Азис заложил на двама режисьори – Георги Марков и Люси Иларионов.

Заради натоварения си концертен график, включващ изяви в Турция, Германия, Австрия, Румъния и т.н., хамелеонът в попфолка няма да намери време за почивка през лятото.

„Не ми е необходима. Не обичам морето, мръсно ми е, а и пътуването по участия ми е достатъчно. Прави впечатление обаче че все по-малко българи идват на концертите ми зад граница. Нямат концертна култура, казват:

„Да бе! Ще давам 30-40 евро, за да го гледам тоя!” Не страдам от това, но много бих се зарадвал, ако повече българи присъстват”, обясни Азис, който, според предсказанията на астроложката си, ще се радва на още по-голям успех този октомври.